Freedom start crowdfunding

In korte tijd is het Freedom gelukt een internetprovider neer te zetten die internet, tv en bellen biedt én als “Beste Alles-in-1 provider” werd getest door de Consumentenbond. Maar we zijn er nog niet en zijn toe aan de tweede fase: groeien en verder uitbouwen, want iedereen heeft recht op veilig en vrij internet. Om dat te bewerkstelligen is extra geld nodig. Vandaar dat wij starten met een crowdfunding. Help jij ons de ambities waar te maken? 

Het belangrijkste verschil t.o.v. de crowdfunding die we in 2019 organiseerden, is dat je dit keer een stukje Freedom koopt in de vorm van een of meerdere certificaten. Naarmate Freedom verder groeit stijgt hoogstwaarschijnlijk de waarde van het certificaat en krijg je mogelijk (op termijn) dividend. Dat is beter dan het geld op te bank te zetten toch? ;-)

Voorinschrijving zeer succesvol, koop jij ook jouw stukje Freedom?
De crowdfunding ging een paar dagen geleden al open voor de crowdfunders uit 2019. Dit bleek een groot succes; in 5 dagen tijd is al meer dan 2 van de 4 miljoen euro in totaal, aan certificaten verkocht. Vanaf vandaag kan iedereen een certificaat bemachtigen. Wil jij ook een stukje Freedom kopen, wees er dan snel bij!

Koop jij jouw stukje Freedom?

Wil je meer weten over de crowdfunding, volg dan het webinar op dinsdag 22 juni 2021. Tijdens de webinar wordt o.a. verteld waarom er een tweede crowdfunding is en krijg je de gelegenheid vragen te stellen. Er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus schrijf je snel in. Mocht vanwege overweldigend succes de crowdfunding voor de webinar(s) al op 4 miljoen staan, dan worden de webinar(s) geannuleerd. 

Wij staan te popelen om verder te groeien. Het lijkt ons te gek om samen met jullie te blijven vechten voor digitale burgerrechten én een veilig en vrij internet voor iedereen te realiseren! Bovendien kunnen we op deze manier de langgekoesterde wens in vervulling laten gaan, namelijk mensen écht onderdeel/eigenaar te maken van Freedom. Doe mee en koop ook jouw stukje Freedom!

Heb je nog een vraag over de crowdfunding?
Bekijk de FAQ-pagina over de crowdfunding voor veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag, stuur dan gerust een mailtje naar crowdfunding@freedomnet.nl.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/freedom-start-crowdfunding
2 likes

De actie is al een week aan de gang en nog niet eens 3 miljoen opgehaald :crazy_face:

1 like

En dat binnen 8 dagen :+1::+1:

Nog maar 58 dagen tot dat de campagne sluit. Ik verwacht dat ze de 4 miljoen wel moeten kunnen halen voor die tijd.

Vermoedelijk zet :spraydot: Freedom.NL het geld wat nuttiger in.
( Ze maken de toiletten gewoon niet vies met vuile streken )

… kennelijk is dat de grootste “fout” :question: die de grote fanbase maakt,
en nog in opvallend korte tijd ook.

Hopelijk voelen die paar-handenvol hardwerkende Freedommers
de enorme steun van hun groeiende achterban.
Leuk om mekaar zo wederzijds naar een steeds hoger niveau te tillen.
( ik geniet er in ieder geval echt van: dank ! )

3 likes

Ook ik volg het met zeer veel bedangstelling. En ook al ben ik geen Freedom medewerker maar “slechts” een moderator, het voelt toch ontzettend goed dat er zo ontzettend snel zoveel geld opgehaald is.
En de reacties bij de aankopen zijn hartverwarmend en soms zelfs emotioneel.

1 like

Zoals ik ook al bij de eerste crowd actie opmerkte, er is duidelijk een behoefte aan een partij als Freedom Internet.

2 likes

Mochten alle appelpunten zijn uitverkocht, dan kunnen …

ook worden gebruikt om de actief geïnteresseerde (achter)ban te informeren EN blijvend te betrekken bij de ontwikkelingen.
:spraydot: Freedom.NL mag zich best realiseren dat een flink deel van de club hen niet alleen financieel, maar op meerdere manieren wil blijven ondersteunen.

Dat moeten andere providers maar eens zien te bereiken. (hash-tag uitdaging)

3 likes

Bij mij geen

hoor !
Alle activiteit op deze Community is het bewijs.

( Mijn reactie is meer in de richting dat webinars niet alleen voor het werven van financiën hoeven te zijn, maar breder kunnen worden ingezet. )

Dit gaat echt goed zeg. Nog even en de 200% is behaald.
Uiteraard blijven alle gulle gevers graag op de hoogte, me too!
Merk alleen wel dat ik iets meer had moeten geven voor zo’n mooie hoodie, daar had ik graag reclame mee willen lopen :slight_smile:

Wel tof dat iedereen Freedom een warm hart toedraagt.

Je kan nog steeds wat meer investeren voor een hoodie :slight_smile:

1 like

Nu zal het wel snel gaan. €3.921.750 is de stand.
Ja, ik heb mijn appelpuntjes al.
Ik vind het zo’n compliment voor Freedom dat het bedrag al bijna helemaal binnen is.
Ze verdienen het.

2 likes

Mooi hè!
Gefeliciteerd :partying_face::clinking_glasses::birthday:

Krijgen we allemaal een appelpunt :crazy_face::wink:

1 like

Fantastisch resultaat :tada::tada::birthday::birthday:

Te laat… de 4 miljoen zit al vol. :wink:

Giften zijn ook vast wel welkom :sunglasses: