Freedom XML feeds

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar hier.

Kunnen we aub een betere XML feed krijgen? Als voorbeeld mijzelf: Ik neem het internet pakket van Freedom af en hoef echt niet constant alle uitvallen en probleempjes van Fiber/TV of wat voor andere onzin die niet relevant is voor mij te lezen voordat ik tot het relevante nieuws kom. Ik zou graag op zijn minst een onderscheid willen zien tussen TV en Internet problemen in mijn feed, maar nog liever nog meer gedetailleerd onderscheid over relevante storingen/aankomend onderhoud per toeleverancier.

3 likes

YES!
De vele storingsmeldingen van al die lokale glasboeren is niet bepaald interessant voor mij.

1 like

In Thunderbird kun je (ook) op RSS feeds, filter loslaten die een berichtstatus kunnen wegwerken.

Het installeren van een pakket dat 135 mb download is, plus de filters juist op te stellen en voor straf background processen te draaien om een simpele informatievoorziening te consumeren lijkt mij een beetje overkill om iets naar binnen te halen dat gemakkelijk opgelost kan worden bij de oorsprong, denk je niet?

1 like

Helemaal eensch waarbij ik de mogelijkheid wilde aangeven.
En op die toer zijn er flink wat meer zaken die handiger op server dan op client niveau zijn af te handelen.

Zeker gezien het feit dat die XML feed berichten ook binnenkomen op de de FRITZ!FONs in huis.

1 like

Niet eens meer aan gedacht omdat ik dat daar, knetter wordend van nietszeggende berichten, die RSS voorziening had uitgeschakeld.
Op papier staan dingen leuk aangeprijst maar bij gebrek aan instellingsmogelijkheden, wordt het al gauw een kat in de zak.

Hoe en ook andere dingen tussen de oren zijn te krijgen bij leverancier(s), heb ik inmiddels opgegeven.

1 like