Freeze basiszenders| geen beeld

Sinds drie dagen bevriest het beeld van de basiszenders (NED 1,2,3 RTL4 etc) na een aantal seconden. Het geluid loopt wel door. Andere zenders (History channel, ESPN etc) werken wel gewoon. Herstarten van de ontvanger lost het probleem niet op.

Bij de andere tv/ontvanger in huis geeft geen enkele zender live beelden (blijft zwart). De on demand Canal+ series/films worden wel getoond en ook terugkijken/opnames werken.

Soms helpt om hele vage redenen het herstarten van de Fritz!Box.
Vraag me niet waarom. Eigenlijk is het compleet van de gekke dat dat met enige regelmaat moet.
De Amino maakt er ook in het eigen netwerk een zootje van.
Wij kijken nu alleen nog maar met de Chromecast en voor CD dan met de APP daarop.
De extra Amino’s hebben we teruggestuurd en er staat er één stof te vangen en is niet aangesloten.

Probeer eens het programma te pauzeren en daarna weer door te gaan.

Als dat wel werkt is er vast een probleem met multicast.

Hoi Arien, Pauzeren voor de freeze, en dan afspelen, werkt inderdaad wel. Dank voor de tip, dat geeft iig een patch maar is nog geen oplossing. Weet jij wat ik kan doen om tot een oplossing te komen? Grt, Jeroen

Dank voor het advies Peter, ga ik proberen.
Grt, Jeroen

Stuur een mail naar helpdesk@freedomnet.nl dan kunnen we het verder onderzoeken.

Avond, Herstarten van de Fritz!box loste het probleem op.

Dat is natuurlijk geen echte oplossing.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.