Net als in dit topic heb ik een tijdje de IPv6 uit gezet. Ik heb hem weer aan gezet, maar ik krijg hem niet werkend. Ik kan ook niet met 100% zekerheid zeggen dat het eerder wel heeft gewerkt.
Dit zijn mijn instellingen, overgenomen van het topic die hierboven vermeld is:
Het spijt ons zeer, maar je IPv6-prefix blijkt dubbel te zijn uitgegeven. We gaan natuurlijk kijken hoe dat nu weer mogelijk is gebleken en dat zeker oplossen.
Heb je een groot bezwaar tegen een andere IPv6-prefix? Dat zou het snelst zijn voor nu.
Ik heb aangegeven dat ik geen bezwaar heb tegen een ander IPv6 prefix.
Wanneer het probleem opgelost is zal ik 'm op opgelost zetten, met nog een laatste update van hoe lang het heeft geduurd.
Tot nu ben ik heel tevreden over hoe dit wordt afgehandeld. Wel apart dat dit kan ontstaan, maar de reactie was heel snel.
Zeker apart, misschien dat er ergens een check was of de prefix in gebruik was (ipv of die aan jou toegewezen is) en aangezien jij 'm een tijdje niet hebt gebruikt, dat ie toen opnieuw uitgegeven werd aan een nieuwe klant. Goed als dit verder uitgezocht wordt (en opgelost voordat het nog een keer kan gebeuren…)
Dit was ik vergeten mee te posten, dit had freedom nog laten weten:
Het probleem is ontstaan door handmatige acties. Deze acties waren van langer geleden dan de huidige code en worden niet altijd gezien.
Een check hierop is complexer dan je zou denken. Want een prefix kan meer dan een keer voorkomen in de databases als het gaat om verhuizingen en migraties. Desalniettemin staat het op de lijst voor de developers om dit te voorkomen.