Fritzbox 7590 i.c.m. Fritzdect 100 repeater en Fritzfon C5 - gesprek voeren niet mogelijk

Het volgende probleem doet zich voor bij de telefonie.
Bij gebruik van de Fritzdect100 repeater gaat de Fritzfon wel over, maar kun je geen gesprek voeren, alles blijft stil nadat je de groene knop hebt ingedrukt.
Verwijder ik de Fritzdect100 repeater dan kan er wel een gesprek gevoerd worden.

Ik heb tig keer de instellingen nagelopen bij een ingeschakelde Fritzdect100 repeater.
In de Fritzbox ziet alles er goed uit, Fritzdect100 repeater wordt ook herkend.
In het schermpje van de Fritzfon zie ik dat de Fritzfon is verbonden met de Fritzdect100 repeater, want er staat een (hele kleine) roodgekleurd getal 2 in de uiterste linkerbovenhoek. Bovendien, de telefoon laat ook de beltoon horen. Maar na het opnemen cq. drukken op groene knop, blijft het akelig stil.

Voip gaat middels voip provider van Freedom, 1 vast nummer, niets speciaals.

Heeft iemand een idee waarom er geen gesprek gevoerd kan worden?

Probeer hier het eens met je vraag.
https://nl.avm.de/contact/

Bedankt Erik voor je reactie. Ik heb vandaag van Fritzshop per e-mail een aantal aanwijzingen gekregen. Die ga ik eerst volgen. Uiteindelijk kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de repeater kapot is… Mochten de aanwijzingen niet baten dan weet ik nu AVM te vinden. Dank!

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.