"Gedwongen" weg bij Freedom

Na al die tijd heeft Freedom het nog steeds niet voor elkaar op een account te laten bestaan als je geen internet meer hebt. Een van die dingen die XS4ALL wel had en die Freedom ons nog steeds niet kan bieden. Dus nu hier Tele2 is aangelegd heb ik geen keus. Ik kan niet voor 200 mbit blijven betalen - de enige keus - naast glasvezel.

Wanneer ziet Freedom in dat klanten zoals ik niet meer terugkomen? Wanneer krijgen we de services geleverd waar XS bekend om stond in plaats van dat ze zich op hosting richten? Wat is er nou helemaal toegevoegd aan de minimale services die Freedom biedt?

Waarom ben ik hier nog? Ik ben weg. Jammer hoor. Net nu Canal+ steeds betere service gaat bieden.

Maarten, vroegere maker van de MxStream FAQ.

Je kan toch mail only krijgen op je eigen domeinnaam?
Of werkt dat niet? Of bedoel je wat anders?

dag Maarten, @owlstead ,

als ik dit lees, dan weet ik wat je nìet wilt,

maar (zoals @PeterB indirect vraagt) :
“wat wil je dan wèl ?”

Wil je dat hier uitleggen ?

Ik heb ook alleen mail only en een gratis domein erbij. We hebben alleen Ziggo hier in de wijk liggen.
Dat heb ik al vanaf de start met als founding member wat korting, maar het is gewoon af te sluiten voor maar €60 per jaar: Mail | Freedom

Mogelijk was het niet duidelijk wat je wilt. Laat je abo dan naar mail only omzetten.

OK, dit is klaarblijkelijk de oplossing. Ik kon deze eerlijk gezegd niet terugvinden. Klaarblijkelijk bestaat het wel als losse service maar moet ik het via de administratie aanvragen.

Daar ik momenteel mijn mail niet gebruik zou het neerkomen op forum toegang. Daarvoor vind ik die 60 euro weer wat te veel. Ik geef het bij deze uit aan een goed doel.

Ik vond en vind Freedom een dusdanig goed doel (strijd voor eerlijk internet), dat ik twee jaar alleen mail heb gehad als Founding Member, totdat ik eindelijk glasvezel kon laten aansluiten bij Freedom. Maar oedereen z’n eigen afweging natuurlijk.

1 like

Los van het goede doel bevat het Freedom mailonly-abbo van €60/jr naast een eigen domein t.w. €15, ook in totaal 5 mailboxen en een websitefunctie met alle bijbehorende beheertooling. Het forum kun je ook lezen zonder lid te zijn van Freedom.

Ook hier geldt, het is maar wat je wilt/van een provider. Voor die €5/maand krijg iemand serieus heel veel “diensten” en steunt daarmee ook een goed initiatief. Ik geef toe dat dit laatste (steunen), principieel mogelijk beter op z’n plaats is door beschikbare pecunia excpliciet aan BoF te doneren (waar vanaf een donatie van €120/jaar, ook een meekijkvrije mailbox bij zit ) en anderen cadeautjes kunt bieden.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.