Geen "Belplan" in de menubalk

Hoi allemaal,

Ik zou graag mijn voicemail willen aanpassen.

In de help pagina’s van Voys lees ik dat als er geen belplan is, er niets gebeurt met het nummer.
Mijn telefonie werkt gewoon, dus ik neem aan dat er een belplan is.
Echter als ik mijn voicemail probeer aan te passen, krijg ik deze melding “Om gebruik te maken van deze dienst moet het aan een [belplan] worden toegevoegd.”

Hoe voeg ik een belplan toe?? Of hoe maak ik er een?

In de helppafgina’s van voys staat:

Wijzig bestaand belplan

  • Log in op Freedom.
  • Klik in de menubalk op ‘Belplan’ in de menubalk.
  • Klik op het telefoonnummer van het belplan wat je wil aanpassen.

Helaas staat er in mijn menubalk GEEN “belplan” !
Er staat alleen:

  • Dashboard
  • Beheer
  • Gesprekken

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe/ niet snap?

Alvast dank

Gr. E

Edit:
Vergat nog wel te vermelden dat mijn Voys dashboard et anders uitziet dan dat in hun help-video.
Mijn dashboard ziet er bij Voys en freedom hetzelfde uit…
Toch ben ik ingelogd op freedom.voys.nl.

Hoi en welkom @Captain !

De voicemail binnen het belplan is jammer genoeg niet zelf aan te passen.
Deze kunnen we voor je aanpassen of verwijderen. Als je graag zelf de voicemail instellingen aanpast kan de helpdesk deze verwijderen en zou je gebruik kunnen maken van het antwoord apparaat op de FRITZ!Box als voorbeeld.

In ieder geval raad ik je aan contact op te nemen via helpdesk@freedomnet.nl

hi Sebas,

Dank je voor je snelle en duidelijke antwoord.
ga zeker contact opneme met de helpdesk.

Maar waarom staat dit niet gewoon op de pagina waar je de voicemail denkt te kunen aanpassen?

1 like

Via helpdesk gefixed :metal:

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.