Hoi allemaal,
Ik zou graag mijn voicemail willen aanpassen.
In de help pagina’s van Voys lees ik dat als er geen belplan is, er niets gebeurt met het nummer.
Mijn telefonie werkt gewoon, dus ik neem aan dat er een belplan is.
Echter als ik mijn voicemail probeer aan te passen, krijg ik deze melding “Om gebruik te maken van deze dienst moet het aan een [belplan] worden toegevoegd.”
Hoe voeg ik een belplan toe?? Of hoe maak ik er een?
In de helppafgina’s van voys staat:
Wijzig bestaand belplan
- Log in op Freedom.
- Klik in de menubalk op ‘Belplan’ in de menubalk.
- Klik op het telefoonnummer van het belplan wat je wil aanpassen.
Helaas staat er in mijn menubalk GEEN “belplan” !
Er staat alleen:
- Dashboard
- Beheer
- Gesprekken
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe/ niet snap?
Alvast dank
Gr. E
Edit:
Vergat nog wel te vermelden dat mijn Voys dashboard et anders uitziet dan dat in hun help-video.
Mijn dashboard ziet er bij Voys en freedom hetzelfde uit…
Toch ben ik ingelogd op freedom.voys.nl.