Geen e-mailaccount slot beschikbaar

Hallo,

Ik ben sinds kort overgestapt naar Freedom. Ik heb wat gespeeld met het aanmaken en verwijderen van mailboxen en aliassen. Inmiddels weet ik hoe ik het wil inrichten, maar ik kan niet alle mail-boxen configureren die ik nodig heb.

Ik heb, naast het standaard freedom.nl account, twee andere e-mailaccounts aangemaakt. Nu wil ik een derde maken, maar dat kan niet meer. Pas als ik één van de andere accounts de-activeer kan ik een nieuw account aanmaken. Maar het gede-activeerde account kan ik dan niet meer activeren. Dan verschijnt de melding: “Geen e-mailaccount slot beschikbaar”.

Heeft iemand dat eerder meegemaakt?

Dag @weatherwood ,

Je hebt …

Het lijkt er op dat ergens iets is blijven hangen in de registratie, zodat het lijkt dat je nog ergens een mailbox hebt (voor jou is ie verwijderd, maar ergens in de lijst nog niet)

Mijn advies:
stuur een duidelijk mail naar de HelpDesk, waarin je uitlegt wat je met de mailboxen en aliassen hebt gedaan. Dat vergemakkelijkt het zoeken door de medewerkers.

( In deze nieuwe, nog-groeiende provider hebben de mensen het druk.
Dus zal het wel even duren voor het is uitgezocht. )

Dag Drs_W,

Je hebt gelijk, er was inderdaad iets blijven hangen. Ik had de helpdesk op de hoogte gebracht van het issue, en die hebben het meteen gefixt.

Probleem opgelost.

Groet, weatherwood

2 likes

Beste @weatherwood ,

je kunt jouw item als opgelost markeren,
dat doe je door onder het juiste/beste/laatste antwoord het vakje aan te vinken, dat 't is opgelost.
Gelukkig kun je nu naar hartenlust jouw mail-instellingen doen.

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.