Geen Formule 1 op CD?

CD heeft opnieuw in al haar wijsheid besloten geen F1 door te geven in het weekend van de Zandvoort GP. Ik ben geen fanatiek volger van de F1, maar als alle andere TV-boeren wel het programma doorgeven, waarom CD dan niet?
Is het niet de hoogste tijd om afscheid te nemen van CD en te kiezen voor een andere radio/tv-boer? Ook de technische kwaliteit laat ernstig te wensen over.

Helaas heeft Freedom niet zoveel te kiezen of ze moeten zelf IPTV gaan beginnen.
De overige providers maken gebruik van de infra/techniek van KPN en dat is niet echt een vriend van Freedom :wink:

Die andere radio/tv boeren geven allemaal het Nederlandse Viaplay door met z’n tenenkrommend Nederlandse commentaar… Dat is sowieso niet de moeite waard. Je kan beter op Internet op zoek gaan naar een stream met bijvoorbeeld Sky Sports commentaar. Hoe (il)legaal die streams zijn is in Nederland niet iets waar je je als kijker veel zorgen over moet maken. Het is niet iets als een illegaal IPTV abonnement. Het zijn gewoon publiek voor iedereen beschikbare streams, die gewoon openlijk met Google te vinden zijn.

Een paar jaar geleden hebben we een artikel geschreven wat mogelijk interessant is om te lezen: Het tv-dilemma | Freedom

Daarnaast zijn er inderdaad wel wegen te vinden om F1 te kijken buiten Canal+ om. Ook al is het natuurlijk wel jammer dat Canal+ het niet door kon geven.

De enquĂŞte is aan mijn aandacht ontsnapt. Na het lezen van de resultaten zie ik wel dat iedereen vrijwel dezelfde klachten ervaart als ik. De resultaten stammen uit 2023, er zijn een boel verbeterpunten toegezegd waar ik twee jaar later niet veel van terugzie.
Ik begrijp dat het voor de helpdesk erg vervelend is om de klachten of vragen over C+ te moeten verzamelen en beantwoorden. Die taak hoort echter ook NIET bij jullie. Als ik C+ rechtstreeks bel word ik afgepoeierd, terwijl mijn vraag wel degelijk bij C+ thuishoort en beantwoord zou moeten worden.
We zullen het vooropig(?) met C+ of VPN moeten doen.