Geen internet glasvezel helmond

Kan iemand van Freedom contact opnemen met mij, het kan toch niet zo zijn dat ik een heel weekend zonder internet zit. Het internet is volledig weg hier op mijn adres. Ligt niet aan de apparaten.

Nu is het internet weer online, maar de storing heeft uren geduurd.

Het is gelukkig weer online allemaal, internet was ruim 7 uur offline. Bedankt voor de snelle reactie top gedaan Freedom. Als jullie willen heb ik een rapport van Fing, van deze maand tot nu toe, waar veel in staat

En op de storingspagina staat helemaal niets. Je hebt geen idee of de storing bekend is en of er wat aan gedaan wordt.
Bij een dergelijke storing wil je dat direct weten. En er niet na 7 uur achter komen dat het dan weer werkt, toeval of niet.

Je wilt ook dergelijke storingen kunnen melden, 24/7, en dan direct zien of er iemand mee bezig is om het op te lossen. Voor hetzelfde geld gebeurt er niets, je weet het gewooon niet,en moet je het hele weekend wachten op een internet verbinding.

Helemaal eens, ik had heb echt het gevoel om iemand hierover aan te spreken. Het internet werkt wel maar ontzettend instabiel. Ik ga maandag zeker bellen, want er klopt iets niet. En waar glasvezel binnen komt dat kastje had maar 1 lampje aan en de modem van Freedom gaf rood lampje aan geen internet, dus het ligt niet aan mijn apparatuur. Ik heb een mooi verslag van Fing waar je wel wat informatie uit kan halen. Het is erg frustrerend om niet te weten of er iets wordt gedaan met je storing in weekend, helaas kunnen we niet meer zonder internet levensbehoeften nummer 1 voortaan. Helaas!

Freedom gaat niet goed om met urgente storingen in het weekend, en biedt daar ook geen tools voor aan. Een slechte zaak.
Je wordt als klant in het weekend aan je lot overgelaten, iets dat bij urgente storingen niet zo zou mogen zijn.

Gelukkig heb ik nog een onbeperkt mobiel abonnement en kan ik daar een hotspot voor instellen, kan je ten minste nog internet op.

Als internet het niet doet, doet VOIP telefonie het ook niet. Nog een reden om een mobiel in dat geval als backup te hebben.

Het is wel door iemand opgelost, verder ben ik dik tevreden over Freedom, alleen zijn er altijd verbeter puntjes😉