Geen IPv6 gedetecteerd

Geen IPv6 gedetecteerd

Kan het zijn dat het ergens in jouw instellingen zit?

Dit zijn mijn resultaten:

Wat staat er in jouw FritzBox bij Online Monitor?

1 like

Heeft jouw pc IPv6 wel aan staan?

Je kunt je wel John Doe noemen, maar je bent wel heel veel info over jezelf aan het lekken!

2 likes

Mijn PC heeft IPv6 aan staan. het heeft eerder gewerkt en ik heb het sindsdien niet uit gezet.

Ik had gisteren ook issues met IPV6, geen fritzbox, echter hielp een reboot van mijn router om weer bereikbaar te zijn.

@Erik doelt trouwens op je ipv4 adres in je screenshot. Slim om deze te blurren.

Modem 10 seconden van stroom afhalen hielp niet.
Ik gebruik mijn John Doe IPv4 niet voor privé dingen, daar heb ik ProtonVPN voor.

En myfritz link, email adres en pasfoto.

1 like

Die myfritz link hoort zonder password niet te werken. email adres heeft weinig nut als je het voor iedereen geheim houdt en als daar ongewenste mail op binnenkomt hoort die in spam te komen. Pasfoto is inderdaad een probleem, ik kan niet zomaar zonder masker over straat anders ziet iedereen zomaar mijn gezicht.

Het was toch een instelling op mijn PC. Maar het is mij een raadsel hoe die fout kwam te staan. Ik kan mij niet herinneren eerder aan die instelling te hebben gezeten. Maar het werkt nu.

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.