Geen reactie via email en telefoon

Vorige week heb ik na wat oriënteren naar mailproviders besloten om Freedom Mail (onafhankelijk van een internetabonnement) aan te schaffen. Helaas voldoet deze hosting niet aan al mijn wensen, en dus wil ik binnen de 14 dagen bedenktermijn deze dienst opzeggen en de geïncasseerde €60 terugkrijgen. Echter kan ik zowel via email (helpdesk@freedomnet.nl) als telefonisch via 088-0115666 (na 30 minuten als eerste in de rij te hebben gestaan heb ik de verbinding verbroken) geen contact kunnen krijgen met een medewerker.

Hebben jullie tips om in contact te komen met de afdeling die over de administratie gaat?

Mail sturen, waarvandaan je een ticket krijgt. Voldoende bewijs om je opzegging te onderbouwen. Bij klachten kan je ook een mail sturen naar het het bedrijf wier adres klacht@freedomnet.nl weer wat is weggestopt op een achterklap pagina.

Enig idee hoe lang het zal duren voordat Freedom dit ticket in behandeling neemt?

Helpdesk kan tussen een uur en 2 weken liggen. Klacht is afhankelijk van doel/setting.
Ik vermoed dat waar het gaat om verbinding en klanten(behoud), dit hooguit dagen zal zijn. Belangrijk is je titeltekst zodat bij een eerste scan, het onderwerp kraakhelder is.
Moet het juridisch formeler dan formeel, kan je nog een aangetekende brief sturen naar het bedrijf Freedom Internet B.V. , Melissaweg 23-25 1033SP Amsterdam. Zie (voor modelbrief) ook: 14 dagen bedenkperiode | Freedom

Wanneer je per mail opzegt met NAW, klantnummer en vanuit het bekende mailadres van je account, krijg je een ticket(nummer) en daarna gewoon geduld hebben omdat het goed komt.
Dat een dienst zelf mogelijk technisch doorloopt e.d., niets van aantrekken. Natuurlijk wel een niet gewenste dienst zover mogelijk, uitschakelen en niet meer (laten) gebruiken.