[Glasvezel:] 10Gbit over glasvezel

Tja Tweak… toen ik eens vroeg naar de mogelijkheden die ze boden ivm overstappen omdat het einde der tijden was aangekondigd.(XS4ALL einde was aangekondigd Freedom stond nog niet op de planning (pre Plan B)) .
Ik werd op de vraag naar IPv6 hartelijk uitgelachen… Waar ik dat waanidee toch vandaan had… immers Tweak had IPv4 adressen genoeg…

Voor mij was dat voldoende kortzichtig en amateuristisch en diverse opzichten zodat ze gelijk van m’n lijstje afvielen.

Freedom staat wat mij betreft op vrijwel gelijk niveau met XS4ALL als stabiel en betrouwbaar netwerk. Inclusief de diensten die ik echt nodig heb. De enige makke is dat enkele leveranciers een barriere op adressen hebben gelegd.
(Hotmail, Live.com,… maar ja dat is maar Micro$oft), lastiger zijn soms site die denken dat GEOIP betrouwbaar is.
Daar is het jammer dat Freedom eigenlijk alleen over adressen met een verleden kan beschikken, waarbij dat verleden mogelijk best fout kan zijn geweest. Dat is een ander probleem van het opraken van adressen.

2 likes