Goedkoper abonnement in Eindhoven, Meierijstad, Midden-Drenthe, Rosmalen, Uden en Ypenburg

Freedom levert over verschillende netwerken door heel Nederland en werkt met verschillende belichters. Hoe dit precies zit lees je in het artikel "Verschillende prijzen en diverse glasvezelnetwerken, hoe zit dat?". In een aantal gebieden waar Freedom al internet levert is Fiber Operator vanaf nu ook actief als belichter. Dit betekent dat we hier nu al een glasvezelabonnement van 1 Gbit/s kunnen leveren voor 51 euro per maand i.p.v. 76 euro per maand. Een groot verschil!

De gebieden:

  • Eindhoven
  • Meierijstad
  • Midden-Drenthe
  • Rosmalen
  • Uden
  • Ypenburg

Zodra er meer gebieden aan het rijtje worden toegevoegd, dan updaten we dit nieuwsbericht. Daarnaast kun je natuurlijk ook af en toe de postcodecheck uitvoeren om te kijken welke abonnementen er beschikbaar zijn op jouw adres.

Abonnement wijzigen

Woon je in een van de bovenstaande gebieden en heb je een abonnement van Freedom, maar wil je deze wijzigen naar een goedkopere variant? In deze handleiding leggen we je precies uit hoe je je abonnement kunt wijzigen.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/bestel-nu-een-goedkoper-glasvezelabonnement-in-deze-gebieden

Veenendaal mag er ook tussen? Ik stap als het goed is a.s. maandag over van KPN AON naar Fiber Crew GPON

Die was al aangekondigd: Bestel nu een goedkoper glasvezelabonnement in Veenendaal en Hilversumse Meent! :slight_smile:

1 like

Aha, dan had ik hem gemist. Liep er bij toeval tegenaan

Yes, ik ga weer terug naar Freedom Internet nu via Fiber Operator. Ik was overgestapt naar TriNed ivm aansluiting via FO (en dus kosten…) en TV via DVB-C, maar TV daar maak ik nu zo weinig gebruik van, dat dat geen reden meer is.

Ik mis in de FAQ een aantal antwoorden:

  1. blijft bij de omgang van AON naar GPON de IP adressen hetzelfde?
  2. Blijft de interface hetzelfde (1000BASE-T, PPPoE via VLAN 6)?
  3. Hoe zit het met een subnetabonnement?

Welke stukken van Midden-Drenthe? Het lijkt er op dat het niet heel Midden-Drenthe betreft; als ik een postcode check doe voor een adres in Midden-Drenthe komt enkel het oude/dure KPN naar boven. Of is dat een foutje in de postcode check?

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.