Veel last gehad van hakkelend beeld en geluid. Wanneer het beeld bevroren was, was de beeldkwaliteit prima. Na veel zoeken uiteindelijk de Fritzbox opnieuw opgestart en vervolgens was de storing verdwenen.
Is dit een bekend fenomeen of is dit het begin van een structureel probleem?
De Helpdesk heeft mijn bericht gelezen en voorgesteld dat zij verbeterende software op de Fritzbox kunnen installeren. Dit is gedaan en alles werkt prima. Met veel dank aan de Helpdesk (Bastiaan). Wat een goede service!
Arjen