Helpdesk maakt niet de beste indruk. Herkent iemand dat?

Nu je toch over een wiki begint … ik merkte laatst dat voip-wiki.freedom.nl verdwenen is, staat de informatie die daar beschikbaar was nu ergens anders?

De VoIP wiki was een wiki die we niet zelf onderhielden en een kopie was van de wiki van VoIPGRID zelf ( https://wiki.voipgrid.nl ). Alleen stonden hier instellingen en features benoemd die wij niet aanbieden aan klanten en zorgde soms voor wat verwarring. Daarom hebben we de wiki laten sluiten en verwijzen we nu naar onze helpdesk pagina’s.

Als je wilt kun je natuurlijk de wiki van VoIPGRID zelf raadplegen wat je wilt. Let er alleen wel even op dat de server informatie iets anders is. De servergegevens kun je hier vinden: Welke instellingen heb ik nodig voor mijn eigen modem? | Freedom Helpdesk

Ik heb hier ooit, ook een pagina wiki gemaakt.
Leek me wel handig, dat we met z’n allen de info actueel kunnen houden.
Als je het op grotere schaal gaat doen, kost het tijd om het netjes te houden.
Wie ooit iets op de Wikipedia heeft gedaan, weet dat er heel veel gaande is betrouwbaar en mooi te houden.

Dat is/was inderdaad verwarrend, info over features die niet aangeboden werden. Er stond ook een hoop nuttige info voor verschillende setups, fijn dat die bij voipgrid nog terug te vinden is. Ik had gezocht maar om die wiki niet meer vinden, bedankt voor de links!.