Helpdesk - Reactietijd op e-mail support

Ik weet niet wat nu de algemene doorlooptijd is voor een reactie, maar heb nu al 3 keer geprobeerd contact te leggen via e-mail (ben beter in communicatie via mail dan telefonisch) maar krijg nul reactie, enkel dat er een ticket is aangemaakt. Word deze communicatie vorm nog wel bekeken?

Alvast bedankt!

Ik heb ook tickets van 23 en 29 December waar ik nog geen reactie op heb.

Gisteren kreeg ik wel reactie op mijn hulpvraag van half december (waarbij ik heb aangegeven dat het geen haast had).
Waarschijnlijk druk aan die kant… :wink: Dat is een bijwerking van vlotte groei.
TIP:
Mocht je werkelijk haast hebben, bel de Helpdesk en vraag naar de status van jouw mail. Maar ga dat niet allemaal doen, want dan krijgen ze het nòg drukker.

4 likes

Mijn ticket van 23 December is vandaag beantwoord en opgelost.

Ook mijn ticket van 23/12 is gisteren beantwoord.

Goed te horen dat jullie problemen opgelost zijn.
Het was ongetwijfeld extreem druk de afgelopen tijd, mede door de geplande uitbreiding van het netwerk, die door de ontwikkelingen in USA op het laatste moment ook nog eens een dag uigesteld werd. (hulde voor het Freedom team dat ze die beslissing op dat moment genomen hebben)
Topic kan denk ik wel dicht.