Hoe/waar e-mailboxen bijkopen?

Ik zal er glad overheen kijken maar waar is het knopje gebleven om extra mailaboxen bij te kunnen kopen… ?

Wil voor het einde van het jaar wat dingen ver/toevoegen & splitsen.
Mgv FireFox release 104.0, ik weet oud, werkt sws niets meer van MijnFreedom en onder Chromium 112.0.5615.49, zie ik onder domein freedom.nl wel de tekst van bijkopen maar geen knop.

E-mailaccounts op domein freedom.nl

Op deze pagina vind je een overzicht van jouw e-mailaccounts. Je ontvangt in totaal 5 e-mailaccounts bij je internetabonnement of e-mailaccount. Standaard wordt er 1 e-mailaccount gebruikt voor jouw @freedom.nl e-mailadres. Je hebt in totaal nog 0 e-mailaccount(s) over. Wil je deze gebruiken, klik dan op de knop ‘Voeg e-mailaccount toe’.

Wanneer je alle e-mailaccounts hebt gebruikt, dan kun je extra e-mailaccounts kopen. Dit kan per 5, 10 of 25 e-mailaccounts. Deze e-mailaccounts kunnen op dit of een ander domein worden ingezet. Klik op de knop ‘Koop e-mailaccount(s)’.

TIA

Met linux, LibreWolf-132 (Firefox-tak)
zie ik het volgende:

( Font van knop aangepast, zodat het opvalt … … )

Als ik in MijnFreedom inlog met mijn Hoofd-Account,
ga naar Domeinen
daar kies voor Freedom.

Waarschijnlijk zie je de knop “bij-kopen” pas als AL jouw accounts zijn gebruikt.

Die knop heb ik dus niet… zie mijn screenshot… die totaal blanco is.
En ik geen mailboxen meer over heb en dus wil/moet bijplaatsen.

ter test ook maar een testomgeving opgetuigd met de niewste FF:

Ook hier geen knop.

Zal toch hopelijk niet dat MijnFreedom ook niet meer goed werkt op Chromium :triumph: ?

Uit jouw scherm-tekst concludeer ik:

Dus zou (volgens mijn logica) bij jou inderdaad een knop te zien moeten zijn met:

• koop 5 of 10 of 25 extra-e-mail-accounts

Vraag aan de community:
met welke browsers zien jullie die knop wèl ?

Er lijkt een verschil te zijn tussen mijn.freedom.nl/domains/ … /mailboxes dat aangeeft dat de extra mailboxen ook op het freedom domain kunnen en https://helpdesk.freedom.nl/category-detail/hoe-koop-ik-extra-mailboxen dat lijkt aan te geven dat extra mailboxen alleen op eigen domein kan.
Bijkopen is bij mij niet zichtbaar. Edge en Firefox.

Op het eigen domein zie ik geen tekst/pagina om mailboxen te kunnenkopen. Bijkopen - de tekst zonder knop - is bij mij alleen zichtbaar op MijnFreedom met selectie van ‘freedom.nl’.

NB: Ticket om te voldoen aan ‘registratie’ is net ingeschoten.

Zojuist nog eens geprobeerd:

inloggen als hoofd-account
dan zie ik bij Domein-Freedom-emailaccounts alléén de knop

• roze: “Voeg-eMailAccount-Toe”

en ik zie bij Domein-MijnEigenDomein-emailaccounts beide knoppen:

• wit: koop extra mailboxen
  • roze: voeg e-mail-account toe

Daarnaast:
Verandert er iets als je jouw browser zo kaal mogelijk opstart ?

was de oplossing het “zo kaal mogelijk” opstarten ?

:+1: gremlins denk ik dan… opnieuw geprobeerd… en nu zie ik wel die button. Bizar, in totaal 4x gedaan met diverse browsers en nu is het er wel… Laat ik het maar houden dat dingen elkaar kruisten in quanta met freedom en eigendomein icm ander gefröbel van andere hoofdaccounts.
Lastig hierin is dat de bron/source qua werking niet bepaald transparant is om te achterhalen wat er (niet) misgaat.

Thx

Schoonvegen caches, lijkt mij de meest voor de hand liggende.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.