Https://drschrisjacobsfreedom.nl/ weigert verbinding te maken

https://drschrisjacobsfreedom.nl/ weigert verbinding te maken

De website functie ligt er weer 's uit.
Je zult vanmiddag om 14u maar een presentatie hebben…
Nu hou ik daar altijd wel rekening mee maar dit begint (goed) irritant te worden.

1 like

Ik hou er ook rekening mee.
Ik heb webforwarding op transip
Normaal wijst die door naar drschrisjacobsfreedom.nl en de links daarin verwijzen naar onedrive.
Maar als Freedom eruit ligt laat ik drschrisjacobs.nl rechtstreeks doorverwijzen naar onedrive.
drschrisjacobs.nl werkt nu dus.

De storing zou nu voorbij moeten zijn. Werkt het bij jou ook weer?

Nee, werkt nog niet!

@anon0224 Hoe ging je presentatie?

Het werkt nog steeds niet. :-1:

Ik heb/had alles op de website van mijn andere leverancier gezet. Reden te meer om dat voorlopig maar niet op te heffen en mij af te vragen in hoeverre Freedom hiervoor gebruiken - los van spelen & leren met Jekyll - nog zinnig is.

Wat ik o.a deed is dat ik de toehoorders vertel waar ze wel een copie van mijn verhaal en eventuele bijlagen kunnen oppikken. Het vervelende hier is ook dat dus doorverwijzen op website (rerouten) nu ook niet werkte.
Blijft vervelend dat maanden achterheen dingen rammelen, vervolgens tijden er geen websites kunnen worden gegenereerd, of onwerkbaar zijn door ontbreken van (verplicht gestelde) certificaten, dan weer geen nieuwe website-naam kan worden aangemaakt en nu dan niets wordt getoond.
Krijg & heb het idee dat dingen als honeypot, een ondergeschoven kindje zijn.

Gelukkig dat ik je bericht zag want anders had ik dat ter plaatse moet doen dat dan weer allerlei tijdrovende afleiding geeft. Sws heb ik natuurlijk een USB bij mij voor lokaal gebruik. Kreeg nog wel een vraag waarom de zooi niet op (mijn eigen)freedomsite stond en ik moest aangeven dat daar weer een probleem was.

Daar het nog steeds niet werkt, maar een ticket ingeschoten.

Zover ik nu kan zien is het website beschikbaarheids probleem bij aantreden van de nieuwe week, opgelost.
Fijn natuurlijk dat het is opgepakt maar wat jammer dit niet in het weekend kon worden & zijn opgelost. Ik blijf pleiten dat ook op de website-functie, monitoring wordt geplaatst.
Benieuwd ook wat de oorzaak is en wat ik als gebruiker (nog) kan doen.

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.