Https://livetv.canaldigitaal.nl geeft op Notebook traag schokkerig beeld

https://livetv.canaldigitaal.nl
Sinds enige dagen krijg ik op alle zenders een traag schokkerig beeld op mijn Macbook. Dit is ongeacht de menukeuze: live of terug kijken.
Voor de goede orde dit probleem is nieuw, tot nog toe kon ik op de Mac prima kijken.
De Canal digitaal app op de iPhone en iPad werkt zonder problemen.
TV via de Amino heeft deze problemen ook niet.
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen.
Paul

Is er geen algemeen probleem met de wifi?
Kun je op NPOstart of een andere publieke streamingsdienst via de website in hoge kwaliteit kijken?
Of stop even een usb stick met een 4k film in de USB poort van de fritzbox, activeer de mediaserver functie van de fritzbox met de USB stick als bron en kijk of je die film zonder problemen via wifi kunt kijken. Alhoewel dit laatste minder belastend is dan streamen.

Beste Gerben en andere lezers,
Voorzover ik kan constateren is er geen algemeen probleem met de wifi.
In antwoord op je vraag: NPO start als streaming dienst bekijken, blijkt hetzelfde resultaat overeen te komen met livetv.canaldigitaal dus ook traag en schokkerig.
Ter verdere informatie: De geregelde belasting van de Fritzbox 75i90 is Amino van CD met kabel en TV aan en verder via wifi: 'n iPad en/of 'n iPhone en/of de Macbook ook wordt af en toe de printer aangestuurd via een bekabelde verbindingen met de Frtizbox.
De capaciteit van de internetabonnement kan het probleem niet zijn, die is immers niet veranderd het probleem is recent.

Beste lezers en freedom moderator

Ik heb vandaag geconstateerd, dat het gesignaleerde probleem per heden weg is.
Ik heb geen idee hoe dat komt, omdat ik zelf niets heb gedaan en ook geen bericht heb ontvangen van freedom dat zij iets hebben gedaan.
Gelukkig is het voor mij uit zich zelf opgelost, maar het blijft wel onbevredigend om niet te weten hoe het probleem is ontstaan en hoe het is opgelost op canaldigitaal livetv en ook op NPO-start.

Enfin wat mij betreft is dit technische probleem afgesloten.

Beste lezer,

PaulK43 is zijn problemen kwijt, misschien heb ik ze wel onbedoeld van hem gekregen. Schokkerig beeld op de Amino bij het kijken van gemaakte opnamen en bij gemistuitzendingen.