Iedere keer opnieuw inloggen bij Canal Digitaal met Apple TV

Goedendag, sinds enige dagen heb ik Freedom internet (erg tevreden) maar ook Canal Digitaal. Ik gebruik de app van CD voor mijn Apple TV. Het probleem is dat ik iedere keer, wanneer ik CD wil gebruiken, ik opnieuw moet inloggen. De CD app houdt mijn inloggegevens niet vast. Weet iemand de oplossing waardoor mijn gebruikersgegevens worden vastgehouden en ik niet steeds opnieuw hoef in te loggen?

Alvast dank voor het meedenken!

Even voor eigen nieuwsgierigheid. Waarom zou het apparaat ook verwijderd moeten worden bij NLZIET.nl?

@mlohnen Alleen wordt er hier niet gesproken over de NLZIET app, maar over de tvOS app van Canal Digitaal. :wink:

@Barend Zou je hier een helpdesk ticket voor willen aanmaken naar helpdesk@freedomnet.nl? Dan kan iemand er samen met je naar kijken en eventueel uitvraag uitzetten bij Canal Digitaal.

Wel is het dan handig om even aan te geven wat je al precies gedaan hebt.

Ja ik zie het nu weer :wink: ik was de draad even kwijt!

Maar dan blijft alleen het stuk staan om de app volledig te verwijderen incl. gegevens en dan opnieuw installeren!

Hoi Bastiaan en Mlonen,

Ik heb toch de raad opgevolgd om de app te verwijderen en tot op heden lijkt het te lukken. Ik ga morgen voor drie weken met vakantie en ik heb mensen in mijn huis, dus als ik geen verontrustende “Help, ik heb geen tv!”-appjes krijg gaat het goed. Mocht ik die wel krijgen dan zal ik er een melding van maken.

Bedankt in ieder geval voor de suggesties!

1 like

Ik heb dit probleem ook met de Canal D app voor Apple TV. @bastiaan ik zal een ticket naar de helpdesk aanmaken zoals hierboven beschreven.