Inloggen bij community brengt me bij Youtube?!

Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik merkte net op dat bij het inloggen op community.freedom.nl ik bij Youtube terechtkwam. Freaky. Anderen ook die ervaring?

werd je gerickrolled?

Hij geeft wel goede kritieken op de gebezigde teksten.

Kennelijk. Ik begrijp dat ik nu ‘embarrassed’ moet zijn volgens Wikipedia, maar ik vind dat het vooral niet mag gebeuren bij een login poging bij een provider.

Ja, gebeurde bij mij ook. Vreemd en niet gewenst.

idem, vanmorgen om 10:15 

Zal nog eens inloggen en edit deze dan wel 
 (tot zo)

Firefox afgesloten (draaide in veilige modus) en herstart,
zelfde.
kom steeds uit bij RickAstley - Never Gonna Give Up
snelkoppeling https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Rara 


Dit gebeurt als ik EERST niet-ingelogged kijk, en dan pas inlog via de knop rechtsboven. Graag even nakijken, Freedom !

Ja, ik heb het net ook nog eens 2x geprobeerd. Uitgelogd en opnieuw ingelogd. Kom idd iedere keer op Youtube (Rick Ashley idd). Als ik in de browser een pagina terug blader, blijk ik wel ingelogd in de community.

Dat is vreemd. Als ik inlog werkt het hier. Ik klik dan op de knop ‘inloggen’.

De reden dat je gerickrolled wordt is dat we bepaalde URL’s die vaak geprobeerd worden door scriptkiddies afvangen in de proxy server en die doorsturen. “ga maar ergens anders belletje trekken” :slight_smile:

Maar uiteraard is dat niet de bedoeling bij normaal gebruik.

Hoe log je in als je het probleem hebt?

Is niets lokaals:
het gebeurt ook als je via MetaGer (privacy-zoekmachine) simuleert wat er gebeurt

Mijn conclusie: het zit waarschijnlijk bij de site zelf !

Ah, we hebben een probleempje ontdekt. De regel was iets te streng voor IP adressen buiten het Freedom domein. We hebben natuurlijk zelf allemaal een Freedom aansluiting (‘eat your own dogfood’), dus hadden het niet getest ‘van buiten’.

Dank voor het melden allemaal, het zou nu opgelost moeten zijn.

(en succes met het uit je hoofd krijgen van die tijdloze topper van Rick Astley! :slight_smile: We zullen jullie nooit opgeven! :slight_smile: )

ah, ik begon eigenlijk al mee te jammen
 jammer.

Oei, dan is het wel heel erg gesteld. Hoog tijd voor een driedubbele (wat weer heel fout Nederlands is) expresso :coffee: :coffee: :coffee:

Opgelost! Rick A. komt niet meer ongevraagd voorbij :smile:

Eerst die 3 koffie weggewerkt (goeie tip @Anton) :+1: en daarna nog eens getest.

weer even rust in de tent, heerlijk :smiley:

Fijn dat het is opgelost. Wat ik ook erg fijn vond: 's avonds na tienen gewoon een reactie krijgen van iemand van de helpdesk. Deed me weer denken aan het XS4ALL van vroeger. :wink:

2 likes

Dit is wel beter: nu zit ingebakken dat onze gegevens niet worden verkocht!

Maar het toppie-gevoel is wel hetzelfde.
Dank je wel, lui ! :clap:

Ik ben helaas uitgesloten door Rick.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.