Inloggen bij het community forum

Sommigen denken dat je blijvend moet inloggen met …

Dat is voor het aanmekan van een Community-account ingesteld, omdat het een :spraydot: Freedom-Community is.
Eenmaal geregistreerd kun je jouw e-mail adres wijzigen in een ander adres of alias waar jij toegang toe hebt …

( klik op jouw account-icoon rechtsboven,
kies nu voor Voorkeuren
en stel daar eerst een 2e e-mail adres in. )
Werkt dat ?
Dan kun je die alias als primair e-mail adres instellen voor deze community en uiteindelijk jouw oude verwijderen.

Maar LET OP:
dan moet je wel gaan inloggen met
MijnNieuweEmail@DomeinNaam met nog steeds het zelfde wachtwoord als je had.

2 likes

Het is een oud draadje, maar het klopt niet (meer) dat je op de Freedom Community met een alias van je domeinnaam kunt gaan inloggen. Ik heb dat ook nooit kunnen doen. Voor de zekerheid nu weer geprobeerd, als ik als 2e adres (of bij het aanpassen van het adres) een alias van mijn domein invul krijg ik een foutmelding:
Schermafbeelding 2024-07-10 235159

Ik heb geen box meer onder Freedom omdat ik die opgeheven heb om voor mijn domein te kunnen gebruiken, dus ik kan ook geen alias meer aanmaken op het freedom domein.

Als je …

… hebt, hoe beheer jij jouw zaken dan binnen Mijn.Freedom ?
Daar moet je toch inloggen met het 1e Freedom-account, waarmee jij je zaken regelt ?

Of kan dat ook via één van jouw domeinnaammails ?

Ik kan gewoon inloggen op mijn account met het hoofd mailadres. Die mail komt ook nog steeds binnen.
Ik kan alleen geen aliassen onder het account Freedom meer aanmaken omdat die aan een box gekoppeld moeten zijn bij het aanmaken en daar is dus geen keus meer in. Als ik in mijn account voor mijn domein kies kan ik de aliassen op mijn domein aanmaken en laten landen in de boxen die daarin aangemaakt zijn.