Hallo,
Momenteel (17-2 vanaf 16.15) lukt het niet om mail op te halen via mijn e-mailprogramma en ook niet via webmail.
Login op de server mislukt. Is dit een bekende storing?
[edit] Het werkt weer om 16.35 uur.
Hallo,
Momenteel (17-2 vanaf 16.15) lukt het niet om mail op te halen via mijn e-mailprogramma en ook niet via webmail.
Login op de server mislukt. Is dit een bekende storing?
[edit] Het werkt weer om 16.35 uur.
Het kans soms helpen bij Soverin - waar Freedom haar diensten heeft - de beschikbaarheidsstatus te bekijken:
Je kan daar ook terugkijken, aangaande onderhoud en/of een status abbo nemen.
Bedankt voor de tip.
Maar de onderbreking van gisteren (een echte onderbreking, de rest van mijn internetverkeer werkte gewoon) is daar niet te vinden.
Tja data-monitoring en dan wie precies waar(mee) in gebrek is/was, blijft lastig te (weer)leggen.
Zelf Van tijd tot tijd ervaar ik ook mail-retry dipjes. Jouw & mijn observaties daarin, zijn N=1; en verder niet maatgevend.
Geen idee verder of en in welke mate Freedom de diensten zelf monitort*, iets dat ik ergens wel zou verwachten. In het (inmiddels vergane webserver) verleden schortte het daar nog wel eens aan.
Kan ook zijn dat “kleine” lokale verstoringen, simpel onder de mat van de grotere verbeeldingsschaal worden geveegd. Iets dat wij ook bij Soverin hebben ervaren.