IPv6 stottert nog steeds

Sinds dat ik via Delta bij Freedom een account heb, is IPv6 niet stabiel. De ene keer wel en de andere keer weer niet met IPv6 bereikbaar. Is het mogelijk dat de degene die voor Freedom onze IPv6 adressen uitgeeft/host, problemen heeft? Mijn ideeen zijn inmiddels op =(

Wat mij opvalt is dat IPv6 prima werkt voor Delta abonnees, maar niet, zoals in mijn geval, via Delta als belichter bij Freedom een abonnement hebt. Ik ken ook een Freedom abonnee die hetzelfde probleem ervaart (loopt via KPN vdsl) en staat los van Delta.

Ik heb geen problemen met IPv6 via mijn Freedom verbinding (loopt via KPN glas).

Ik zou een ticket aanmaken, dan kunnen we kijken naar jouw specifieke situatie.

Bedankt hiervoor, Arien.
Ik gebruik een eigen modem (Fritz!box 5590).
Regelmatig check ik IPv6 van mijn mailserver via Email test: devrijegeest.nl
De ene keer werkt IPv6 wel en even later niet meer en dan weer wel etc.

AVM is ook bezig om dit probleem te onderzoeken.
Wat is kan bevestigen is dat als ik het modem opnieuw opstart, IPv6 niet actief is. Na een half uurtje echter wel weer. Kun je hier iets mee, Arien?

Je moet echt een ticket maken, als je dat nog niet hebt gedaan. Dan hebben we je gegevens erbij en kunnen we fatsoenlijk troubleshooten. Dit zou bijvoorbeeld een dubbel uitgeven prefix kunnen zijn.

Zojuist weer gedaan, bedankt.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.