iTV problemen Haperingen in het beeld via Amino

Sinds kort ben ik overgestapt van Trined naar Freedom.

Gisterenmiddag 14 uur wilden we de start zien van de F1. Tijdens de voorbeschouwing gebeurde het al een paar momenten dat het beeld heel even bevroor. Tussendoor de amino ontvanger rechtstreeks aan de Fritzbox gehangen. Helaas niet met het gewenste resultaat. De freeze momenten kwamen steeds vaker. De start hierdoor vrijwel gemist.

Gelukkig had ik nog een werkend account van Trined op m’n iPad en deze gecast naar de Chromecast dongle. Beeld was perfect en geen freeze moment meer gehad.

Ik heb al dagen lang last van haperened beeld en geluid. Ik heb het .eth-bestand gedownload, maar kan het niet uploaden naar Nextcloud, omdat het mijn niet lukt om in Nextcloud in te loggen. Zowel niet met mijn Freedom als Community account. Kan iemand mij helpen ? Alvast bedankt.

Zaterdag 12 juni finale EK dames hockey gekeken. Live geen haperingen. Later op de middag op proef tweede helft opnieuw bekeken: om de 2-3 minuten een hapering van enkele seconden. Om 15.08 u rond een beslissend doelpunt lange hapering. Om 15.14 (vieren van het overwinningsfeestje) langdurige hapering, hierna geen beeld meer gezien.
Heb een capture gemaakt maar zie niet in hoe dat via NextCloud te versturen.

Werkt dit nog wel of doe ik iets verkeerd?

Nee, je doet het niet verkeerd. Dit had ik ook al ondervonden en navraag gedaan. De link vervalt na een tijd en leid je dan naar de login/ww.

Het advies dat ik vanmorgen heb gekregen is om de betreffende bestanden te sturen aan de helpdesk met ticket.

Aangezien er nog steeds actief captures worden gemaakt en er in de toekomst meer intensief ontwikkelt gaat worden kan ik me voorstellen dat de Nextcloud upload feature weer in het leven wordt geroepen en links blijvend worden danwel nieuwe links periodiek kenbaar worden gemaakt.

@jesse @arien ^^

1 like

Die nextcloud link werkt niet.
En als je een andere fritzbox hebt, zit met wat geluk de capture op https://192.168.178.1/html/capture.html

Die link is van een actie van vorig jaar. Die is inderdaad verlopen. Als je problemen heb dan is het voor nu het beste om daarover de helpdesk te contacteren.