Jaarlijkse Freedom ledendag

Ieder jaar organiseert Freedom een ledendag waarin we kort terug- en vooruitblikken. Dit jaar combineren we de ledendag met het Freedom Festival op dinsdag 1 november in Philharmonie in Haarlem. We combineren deze events omdat we veel overlap zagen in het programma van de ledendag en de start van het festival, waarin Anco een korte terug- en vooruitblikt geeft over Freedom en Brenno de Winter gastspreker is. Bovendien krijgt ook hier het publiek de mogelijkheid om vragen te stellen en loopt het team van Freedom rond voor een praatje. 

Het programma:
19.30 uur: Inloop
20.00 uur: Start festival met een korte terug- en vooruitblik door Anco
20.30 uur: Spreker Brenno de Winter
21.00 uur: Stellingen, wat vind jij?
21.30 uur: Borrel, scoor een shirt, hoodie of sticker, maak een praatje, ga op de foto of stel een vraag aan het Freedom team in de foyer.
23.00 uur: Einde festival 


Ben je klant van Freedom, lijkt het je leuk om hierbij aanwezig te zijn en kun je op 1 november 2022? Claim hier je kaartje(s)! Doe dit alleen als je zeker weet dat je kan komen, het aantal plaatsen is beperkt. Dus let op, op=op.

Waarom wordt het Freedom Festival georganiseerd?
Het festival wordt georganiseerd als dank aan de crowdfunders die voor een bepaald bedrag in 2019 of 2022 mee hebben gedaan aan de crowdfunding, zij hebben inmiddels de uitnodiging ontvangen per mail. Vanwege corona kon het feest - eerder ook wel Launch Party genoemd – tot nu toe niet doorgaan. 


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/jaarlijkse-freedom-ledendag

Ai, dat is een leuk idee! Helaas kan ik als milieubewuste treinreizende bewoner van het oosten des lands daar niet bij aanwezig zijn :frowning:
Is er een mogelijkheid om Freedom Apparel op een andere manier aan te schaffen? :pleading_face:

1 like

Ik heb geen uitnodiging gekregen. Ben wel crowdfunder

Maar voldoe je wel aan de minimale funding crteria voor een kaartje? :slight_smile:

" Crowdfunders 2019:
Heb je meegedaan aan de crowdfunding in 2019 en 1.000 euro of meer geinvesteerd? Dan kon je aanspraak maken op 2 kaartjes* voor de Launch Party in Paradiso. Op 11 november bestaan we drie jaar, dus een openingsfeestje is niet meer aan de orde. Daarvoor in de plaats mag je wel 2 kaartjes& voor het Freedom Festival claimen.

Crowdfunders 2022:
Heb je meegedaan aan de crowdfunding in 2022 en 5.000 euro of meer geinvesteerd? Dan heb je recht op 2 kaartjes* voor het Freedom Festival."

Is er trouwens een officieel kleding verzoek, destijds was dat er wel namelijk (geel en zwart) en/of Freedom kleding.

Tja, wil het best aantrekken, maar hoe houden we dan de medewerkers en de financierders uit elkaar :smiley: Uiteraard kunnen we met een ieder een praatje maken, aangezien we 1 groot team zijn.
Ben ook wel benieuwd hoe het met de muur staat :smiley:

Ik wist niet dst er onderscheid werd gemaakt tussen crowdfunders. Ik heb de eerste keer 500 betaald en bij de de tweede actie 250 euro

Crowdfunders konden zowel bij de eerste als tweede crowdfunding kiezen voor een bepaalde beloning, afhankelijk van het geïnvesteerde bedrag. Bij de crowdfunding in 2019 was het bijvoorbeeld zo dat je bij een investering van 250 euro of meer kon kiezen voor de beloning ‘plaatsing op de Wall of Fame’ of ‘geen beloning’. Investeerde je 1000 euro of meer dan kon je kiezen voor ‘een plaatsing op de Wall of Fame’, ‘kaartjes voor het feest’ of ‘geen beloning’. Bij de crowdfunding in 2022 waren er weer andere beloningen bij andere bedragen.

nee hoor, je mag aantrekken wat je wilt:-). Het team is herkenbaar d.m.v. een button.

2 likes

Die keuze van beloningen was ik helemaal vergeten. Maar het belangrijkste is dat ik mij nog steeds thuis voel bij Freedom. (met uitzondering van de televisie van canal digiitaal)

2 likes

Je bent alsnog van harte welkom hoor! En nogmaals dank voor je bedrage aan beide crowdfundings:-)

Om een bepaalde reden kon ik niet mee-crowd-funden, ( heet dat zo? )

Dus kon ik ook niet

En tòch ontvang ik een flinke ‘beloning’ :
:spraydot: Freedom internet is inmiddels in de lucht,
en daar geniet ik dagelijks van.

@FreedomTeam :
bedankt voor jullie inzet, die mij deze beloning levert.
:+1:

4 likes

Ik vond het destijds wel een erg gaaf idee om zoveel mogelijk bezoekers in geel/zwart te krijgen.
Maar als de crew herkenbaar is aan de buttons, kunnen wij als bezoekers ons in onze Freedom kleding hijsen :grin:

1 like

Een mooi initiatief. Toch wil ik eens vragen of jullie dit bijvoorbeeld in Eindhoven kunnen doen en dan een paar in Haarlem wonende Freedom-ers mee laten doen, en ze per trein laten komen. Ontdek je vanzelf het mechanisch probleem wat ervoor zorgt dat ik geen kaartjes bestellen zal…

1 like

@GeertJan Je kunt natuurlijk ook kijken of er misschien mensen zijn die bij jou in de buurt wonen die naar dit event toe gaan (Carpool) waar een wil is is een weg. Heb dat voordat ik een rijbewijs had vaak gedaan om naar een lan-party te komen. En natuurlijk kan Freedom niet met iedereen rekening houden dan zou dit event nooit plaats vinden.

@Freedom Mooi initiatief kan er alleen niet bij zijn ben namelijk als het plaats vind in het buitenland. Misschien in de toekomst dat ik wel aanwezig ben. Iedereen die er na toe gaat veel plezier en maak er samen een mooie dag van.

1 like

Goed idee van Anton.
Misschien een idee om bezoekers te vragen om zich te kleden in de kleuren zwart-geel-wit.
“Vragen” , want we zijn wel “Freedom”

Daarnaast is iedere bezoeker vrij om zèlf voor deze kleur-code te kiezen.
… ben benieuwd …

[quote=“Drs_W, post:16, topic:3267, full:true”]
Goed idee van Anton.
Misschien een idee om bezoekers te vragen om zich te kleden in de kleuren zwart-geel-wit.
“Vragen” , want we zijn wel “Freedom”

Daarnaast is iedere bezoeker vrij om zèlf voor deze kleur-code te kiezen.
… ben benieuwd …
[/quote]

Ere wie ere toekomt, was het kledingadvies van het originele afgezegd festival.
Maar het lijkt me erg leuk om dat “vriendelijke en volledig vrijwillige :innocent:” kledingadvies ook voor het komende festival in te stellen.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.