Een goedemorgen, ik weer dat het nog altijd het begin is van 2025 maar ik vroeg me af of Freedom al bezig is met de jaaroverzichten van 2024? Gewoon even een reminder
Beste @Lidwien,
Zou u misschien antwoord kunnen en/of willen geven? Ik had ook al een mail toegezonden maar daar krijg ik ook geen antwoord op. Beetje jammer en vervelend, als ik eerlijk mag zijn. Ik hoop dat u mij, en andere mensen hier, kunt helpen met een antwoord. Bedankt
Als jij vrijdag een mail gestuurd hebt, dan is dat nog maar 1 werkdag geleden.
Ik wil je vragen iets langer geduld te hebben.
Ik ga hier niet vervelend doen en zeggen dat ik eigenlijk wel een beetje teleurgesteld ben over uw antwoord @Lidwien. Waar staat dat ik vrijdag een mail heb toegezonden? Ik heb hier vrijdag een vraag geplaatst, waarom? Omdat ik maandag 3 februari een mail heb toegezonden (5 werkdagen inmiddels).
Geeft niets, het antwoord is duidelijk, ik zal nog langer geduld moeten hebben.
Hoi @Lidwien @Anco @Anton
Ik moest nog even langer geduld hebben, we zijn inmiddels 2 weken verder. Is er nu echt niemand die mijn mail wil oppakken of hier antwoord kan geven op een hele simpele vraag. Waar blijft jaaroverzicht van Appel Punten van 2024?
Alvast vriendelijk bedankt voor alle medewerking en uw antwoord.
Ik heb intern een vraag gesteld aan de vervanger van Anco.
Dank je wel @Lidwien
Daarnet heb ik een mail ontvangen van Freedom met het ‘2024 Freedom Certificaten Overzicht’.
Hopelijk komt het bij jou ook vandaag binnen.
Oh, spannend, ik hoop dat ik deze dan ook ontvang. Als ze het dan maar naar mijn juiste mail adres toesturen. Vorig jaar ontvangen, dan zal het dit jaar ook wel goed gaan. Zit er helemaal klaar voor Bedankt!
Hi!
We zijn de jaaroverzichten aan het versturen. De eerste batch is er net uit. Deze week zal iedereen die certificaten heeft een mail ontvangen.
Alvast bedankt, de eerste is binnen
Dan komen die andere ook wel… Super bedankt!
Ik weet dat eind deze week, morgen dus, alle certificaten zijn ontvangen. Maar als ik er nu 1 hebt ontvangen, en 1 nog niet, kan dit dan ook kloppen en komt deze nog? Of is er toch iets tussen geslopen en mis ik gewoon nu nog 1 certificaat?
Alvast bedankt @Twan
Ze worden verzonden in verschillende batches. Ik vermoed, dat vandaag iedereen de overzichten heeft gekregen. Ze worden chronologisch verstuurd op certificaatnummer. Als je andere investering in de tweede ronde was (2022) dan komt het zeker met de komende batch.
En ik kan je zeggen dat ik zojuist de mail heb binnen gekregen. Mijn dank is groot voor de goede informatie en het toezenden van de certificaten.
Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.