KPN weer aan de deur

Toen de glasvezel werd aangesloten, kwamen er steeds mensen van KPN met aanbiedingen voor glasvezel abonnement. Steeds nee gezegd en dat ik al abo bij andere provider had. Nu paar maanden later staan ze weer aan de deur. Meneer u heeft al een mobiel abo bij ons, waarom geen glasvezel abo. Ze blijven bezig bij KPN om klanten te krijgen.

Ik heb zo een mooie plaatje aan de deur die deurentrappers uitsluit… en als er dan wordt aangebeld om ons tot gedachten te brengen, wijzen we daarnaar.

Die stickers werken inderdaad redelijk, maar sommige mensen denk dan dat Nee in orange (folders/huis aan huis), zwart op geel (Verkopers niet welkom) en verschoten rood op zwart (geen collectes, geen verkopers of geloofsovertuiging) toch wel ergens stiekem ja betekent. (Ja, maar ik bied een dienst aan en geef de folder in de hand)

Lezen is heel groot moeilijk… :wink:

Ik heb deze ontworpen en naast mijn deurbel gehangen. Je ziet ze de oprit oplopen, en 15 seconden later weer afdruipen. :rofl:

De PDF zit er bij als je deze ook wilt uitprinten. De SVG mag ik niet uploaden van het forum, dus als je die wilt hebben om hem aan te passen, stuur dan even een PB-tje.

image

NEEJA.pdf (17,6 KB)

3 likes

Ik heb de nee nee van nietaandedeur.nl en helaas verschiet het rood gigantisch. Was prima zichtbaar vanaf de straat. (en toch negeren)

Het valt wel op dat, nu ze niet meer mogen bellen, ze vaker langs lopen. Ik hoor deurbellen in de buurt regelmatig. (die van de buurvrouw is best luid en er hangen enkele RING camera bellen… irritant deuntje) Alsof naar de deur moeten lopen (hier drive-in woning, dus trap lopen) terwijl er een hond afgaat minder storend is als bellen.

Toen mijn vrouw later thuiskwam maakte ze nog wel de opmerking “moeten we misschien toch niet overstappen. Zijn we van de TV problemen verlost “ :flushed:

Die opmerking kreeg ik ook toen we de T-mobile glasvezel en TV reclame zagen. Gisteren voor het eerst weer eens gezapt, Nat geo had een verse Car SOS. (en geen crash. wow) Toch eens kijken of die opnames nog leven.

Ondanks dat we nu ook dat bordje met geen verkoper aan de deur hebben, heeft KPN er weer maling aan. Voor de vierde keer aan de deur met het verhaal uw heeft glasvezel maar nog geen provider. Hebben nu al bijna jaar glasvezel via freedom. Man had nog nooit van freedom gehoord. Maar bij ons bent u veel goedkoper uit, ik denk dat u wel 150 euro per maand betaald. Na dit onzin verhaal de deur maar dicht gedaan.

Bij mij houdt het gesprek eigenlijk altijd meteen op. Ik noem Freedom niet eens, als ze erom vragen zeg ik gewoon dat dat hun zaak niet is. Ik erger me meer en meer aan die ‘voet-tussen-de-deur’ mentaliteit, en ik moet toegeven dat ik daar ook niet sympathieker van wordt.

Ik open de deur,
zie een verkoper-/adviseur-achtig figuur staat, met de tablet in de aanslag;

mijn eerste vraag meteen: “Gaat het mij enig geld kosten?”

Ja =-> Doe ik niet, ik besteed mijn geld goed !
Nee =-> Leg maar neer, ik haal 't straks wel binnen !

1 like

Als ik geen gemeentevoorlichter zie, wijs ik op de stickers (meervoud) die aangeven dat niet aan de deur gekocht wordt. (en dan heb je nog figuren die dan door kletsen, die krijgen een dichte deur om tegen te kletsen)

1 like

Hoi

Uit welke database peutert KPN je informatie? En is wat ze doen niet in strijd met de AVG? Wellicht is een procedure tegen KPN wel een aardig idee.

Zelf heb ik een stokoude NEE - NEE sticker uit de tijd dat die dingen net nieuw waren. En nooit colporteurs aan de deur. Ook niet van KPN.

Vr.Gr,
Rob

1 like