Live tv canal digitaal geeft op mijn Mac een Netwerk fout op de kanalen 1 t/m 14 vanaf 20 werkt het

Op 24-08-2022 ontdekte ik dat de eerste 14 kanalen op mij Mac geen verbinding kunnen maken sub script is NETWERKFOUT.
Dit betreft dus live tv canal digitaal de tv via Amino en de app’s via iPhone en iPad werken normaal.
Ik heb mijn router Fritzbox 7590 al een keer opnieuw opgestart, maar dat maakt niet uit.
Ik heb geen idee wat met Netwerkfout wordt bedoeld.

Al gecontroleerd of ergens een kabeltje niet goed vast zit? Is mij laatst overkomen. Verschillende rare fouten die ergens anders werden veroorzaakt door een stoorsignaal op het LAN

Ik had hetzelfde probleem op mijn macbook: de eerste 14 kanalen doen het niet
canal digitaal heeft problemen met safari, ze werken eraan
in de tussentijd kan je een andere browser gebruiken, bijv. firefox of opera

Klopt het blijkt dat meer kanalen het niet doen, sommige geven geen netwerkfout maar blijven maar eindeloos laden zonder beeld uiteraard. Mogelijk dat het met een update van de interface naar safari te maken heeft.
Geen goede update het was immers niet zo.
Ik hoop dat de moderator van Freedom meeleest om het door te spelen naar Canal Digitaal. Het is erg irritant als ik iets wil zien waar de ander op TV niet naar kijkt.

Vanavond constateerde ik dat ik mijn Macbook geen Netwerkfout melding meer kreeg bij de kanalen van mijn basis pakket. Voor de goede orde ik bleef Safari gebruiken.
Bij een klein aantal kanalen gaat het laden van het kanaal bijv. BBC one erg traag wel meer dan 10 seconden en soms blijft het gewoon zwart of met een stilstaand beeld met het laden symbool in het midden.
Nogmaals ik heb niets gedaan waardoor nagenoeg alle kanalen weer zo goed als gewoon werken.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.