Toen ik vanaf mijn reguliere (niet-freedom.nl) mailadres probeerde helpdesk@freedom.nl te bereiken kreeg ik dit. Weet iemand wat hier aan de hand is?
Groeten,
Reinout van Schouwen
This is an automated message from Soverin.
I am sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
If the message below mentions "TLS is required, but was not offered by host" see https://soverin.net/tls-required for more detail.
For further assistance, please send mail to support@soverin.net. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
Regards,
Soverin
<helpdesk@freedomnet.nl> (expanded from <helpdesk@freedom.nl>): unknown user:
"helpdesk@freedomnet.nl"
Reporting-MTA: dns; mx.soverin.net
X-Postfix-Queue-ID: 4KylvK5dNHzFd
X-Postfix-Sender: rfc822; REDACTED@REDACTED.info
Arrival-Date: Wed, 11 May 2022 06:51:57 +0000 (UTC)
Final-Recipient: rfc822; helpdesk@freedomnet.nl
Original-Recipient: rfc822;helpdesk@freedom.nl
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "helpdesk@freedomnet.nl"
Als ik direct naar helpdesk@freedomnet.nl een mailtje stuur komt deze gewoon aan. Dus als je daar je mailtje naartoe verstuurd zou het goed moeten gaan.
Het zou natuurlijk wel een voor de hand liggend idee zijn om bepaalde (wmb zeer logische) mailadressen ook te supporteren (simpele forward) op freedom.nl , net als dat xs4all e.a. dat ook doen. In drukte en overgang is iemand al druk genoeg met een eigen probleem.
Ik heb het zojuist getest. Mijn e-mail op eigen domein staat bij ProtonMail en ik heb een mail gestuurd naar freedom.nl en dus niet freedomnet.nl. Spoiler: dat gaat inderdaad niet goed.
This is an automated message from Soverin.
I am sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.
If the message below mentions "TLS is required, but was not offered by host" see https://soverin.net/tls-required for more detail.
For further assistance, please send mail to support@soverin.net. If you do so, please include this problem report. You can delete your own text from the attached returned message.
Regards,
Soverin
<helpdesk@freedomnet.nl> (expanded from <helpdesk@freedom.nl>): unknown user:
"helpdesk@freedomnet.nl"
----------------------------------------------
message/delivery-status
----------------------------------------------
Reporting-MTA: dns; mx.soverin.net
X-Postfix-Queue-ID: 4Kyrhn5TyQzFQ
X-Postfix-Sender: rfc822; HIERMIJNADRES
Arrival-Date: Wed, 11 May 2022 10:28:09 +0000 (UTC)
Final-Recipient: rfc822; helpdesk@freedomnet.nl
Original-Recipient: rfc822;helpdesk@freedom.nl
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "helpdesk@freedomnet.nl"