Mail.freedom.nl en mijn.freedom.nl onbereikbaar

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het bereiken van ‘mijn.freedom.nl’ en ‘mail.freedom.nl’?
Beide geven het ip adres: 185.233.34.42 (lba-frd.soverin.net). In een browser krijg ik een timeout, een traceroute geeft alleen maar ‘request timed out’. Heel af en toe kan ik beide bereiken, maar niet langer dan 30 seconden of zo, daarna weer onbereikbaar
Dit is zeker 2 dagen al zo. eerder niet geprobeerd.

Hier maakt hij bij voorkeur een IPv6 verbinding.
Geen storing zo te zien.

Voor webmail gebruik ik https://webmail.freedom.nl/

Dank voor het controleren. Het werkt bij mij nog niet (ook niet als ik ‘webmail.freedom.nl’ gebruik).
Ik merk net dat ik beide sites wel kan bereiken via mijn telefoon, als ik de WiFi uitzet, dus via 4G.
Mijn desktop kan geen van de genoemde sites bereiken…
Ik merk niet dat ik problemen heb met andere sites of de internet verbinding.
Mhh, meer onderzoek nodig. Ook Thunderbird wil geen mail ophalen bij freedom.nl

EDIT: en nu werkt het zonder enige wijziging alweer een paar minuten prima

Hier geen probleem. Inzake endpoint websites wordt het nodige via/bij Soverin omgeleid en kan je niet op/met IP adres zelf browsen e.d.

Met website https://mail.freedom.nl kom je in de migratie of nieuwe mailomgeving (die Soverin Bêta2Gamma aan het vermaken is).
Regulier gebruik je beter en ondersteund → https://webmail.freedom.nl

@NeverSimple
Ik zou toch maar eens contact zoeken met de helpdesk.
Ik heb zoiets ook gehad, helemaal in het begin.
Dat is door de helpdesk opgelost.