Melding maken? - beschrijf je situatie

Om zo snel mogelijk inzicht te kunnen krijgen in de achtergrond van je vraag en melding kan het handig zijn om je situatie zo goed en volledig te beschrijven.

Heb je al gezocht naar het antwoord via ..
  • de FAQ op de website: hier worden veel vragen beantwoord over je TV-ontvanger (Amino) en TV met Canal Digitaal in het algemeen Misschien is het antwoord op je hulpvraag daar al beschreven
  • andere topics in deze rubriek? Er kunnen soortgelijke vragen zijn gesteld. Je oplossing kan dichterbij zijn dan je denkt!
  • zoekmachines? De snelle zoekactie kan berichten tonen die te maken hebben of inhoudelijk ingaan op de punten waar jij tegenaan bent gelopen
Heb je het volgende al nagekeken?
  • zijn alle aansluitingen correct aangesloten en vast in de betreffende poort?
  • zijn de kabels mogelijk beschadigd? Test als het kan met andere exemplaren
  • heb je een test gedaan waarbij de TV-ontvanger (Amino) rechtstreeks is verbonden met je modem?
  • gebruik je een ‘switch’ of andet apparaat dat de storing kan veroorzaken?
  • heb je van alle apparatuur al eens de stekker (tegelijkertijd, ca. 1 minuut) uit het stopcontact gehad en daarna weer opgestart?

Stel gerust je vraag

vermeld als het kan graag het volgende:

  • duidelijke vraagstelling
  • beschrijving van de situatie
  • merk en type apparaten
  • of de software ervan up-to-date is
  • beschikbare poorten (aansluitingen)
  • eventuele storingsmelding op je TV
  • welke mogelijkheden je al hebt geprobeerd en wat was het resultaat?

Vermeld geen persoonlijke gegevens of ID’s