Deze rubriek is ervoor om te zorgen dat jouw hulpvraag niet in andere topics kan ‘ondersneeuwen’: één centraal punt waar meldingen worden verzameld.
Betekenis symbolen
: Het probleem is opgelost
: Er wordt op dit moment gewerkt aan de (technische) oplossing
: Het probleem is opgelost, niet meer relevant of duplicaat (zie laatste post)
: Directe actie nodig voor essentiele functie
: Het probleem is onderzocht, deels opgelost/externe oplossing nodig
Lees meer .......
De leden van de community en moderators zien in één oogopslag de meldingen en zijn graag bereid om je hier te helpen om een oplossing te vinden zodat jij weer zo snel mogelijk probleem- en zorgeloos kan genieten van je TV beleving.
In de eerste plaats kun je hier zelf antwoorden vinden op vergelijkbare problemen waar anderen al een oplossing voor hebben gevonden.
Het kan ook zijn dat het probleem waar jij tegenaan loopt hier nog niet bekend is.
Voorbeelden om juist hier een bericht te plaatsen:
- constatering van een ‘bug’ of een storing
- een technische functie die (in jouw situatie) niet naar behoren werkt
- een probleem dat zich voordoet bij het aansluiten van jouw specifieke apparatuur
Dank je wel voor jouw melding, we gaan zorgen dat je zo snel mogelijk weer probleemloos kan genieten!