Mijn huidige belegd vermogen bij CrowdAboutNow is negatief

Even gekeken maar ik sta gewoon in plus (het geïnvesteerde bedrag), eigenaardig hoor.
Zou even contact met ze opnemen.

Mijne staat ook negatief.
De site gaf voorgaande jaren ook bedenkelijke getallen.
Toen Freedom besloot mij meer als 200% uit te betalen, heb ik aan de bel getrokken.
Blijkbaar hebben ze de chaos van Crowdaboutnow nog niet opgelost bij Freedom.
Op hun jaaroverzicht van 2024 staat ook een begin en eindsaldo van nul bij mij.
Hieruit trek ik de conclusie, dat ik voor het jaar 2024 met Freedom te maken heb.
Direct Contact met Crowdaboutnow was ook geen succes.
Crowdaboutnow: “Wat op de site staat is slechts een indicatie, Werkelijke getallen, geven we niet”

Hi!

Hecht geen waarde aan deze indicaties hoor. Ik durf ook niet te zeggen hoe ze dit bij CAN berekenen.

Dit betreft de eerste op lening gebaseerde crowdfunding. Deze hebben we inclusief rente aan de meeste crowdfunders terugbetaald. Crowdfunders die ooit uitstel hebben verleend krijgen komend jaar en/of het jaar erop ook nog een deel terug.

Als je hebt geïnvesteerd in de 2de of 3de crowdfunding, dan zie je ook hier een waarde van 0,- staan. Dit komt omdat de totale administratie hiervan niet bij Crowd About Now ligt, maar bij de STAK. (stichting Appelpunt).

Gr,
Twan

4 likes

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.