Mijn mail veroorzaakt bij ontvangst van één persoon eigenlijk altijd dubbele e-mails

Ik (en mijn echtgenote) gebruiken beide mail van freedom. Alles lijkt goed te gaan. Maar van één iemand krijg ik steeds klachten dat één mail van mij of mijn echtgenoten bij hem dubbel binnenkomt (planet.nl)
Ik heb van verder neimadn klachten, dus alleen van hem. Iemand een idee?

Mailregels/rules bij de ontvanger die de mail verdubbeld ?
Laat 'm de headers van jouw mail sturen… waarna je die kan onderzoeken.
Vraag desnoods de persoon jou de dubbele mails (beide) als attachement terug te sturen zodat je ze qua headers onderling kunt vergelijken. Hier kan je ook aan zien of iemand/waar in-between iets heeft verdubbeld.

Ik heb in Thunderbird filters zitten.
Als je daar mee blundert, kun je ook dubbele mail krijgen.

Ik gok zo maar dat jouw voorzitter de van jou ontvangen mail met doorsturen, aan het dupliceren is.

Zo je dingen (mij) vertrouwd (en natuurlijk legaal zijn), stuur mij (PtrO) de mailheaders via jouw ingelogd
Forum Mailbericht als “Nieuw Bericht” .
Ik kan dan wat mee koekeloeren. Helpdesk bellen, kan ms ook maar weet niet of ze daar op zitten te wachten.

Je mailheaders ontvangen. Ik communiceer even via het forum.
Samengevat: de mail wordt twee keer gestuurd en mogelijk is de voorzitter dan dezelfde persoon als de commissaris.

De mail wordt in mijn beleving keurig 2x verstuurd dan wel 2x opgehaald, eentje gaat dan naar de commissaris (op tijdstip 17:40:05) en eentje X-forwarded naar voorzitter op (tijdstip 17:40:21) die idd wordt doorgezet naar dat planet adres.


eerste:
Received: from.....07 ([10.x.x.27]) by....04 with LMTP
Received: from mta.kpnmail.nl by .....103 with LMTP
Received: from ......108 by mta.kpnmail.nl (Halon) with ESMTP Wed, 19 May 2021 17:40:07 +0200
Received: from .... by mx.kpnmail.nl (Halon) with ESMTPS ed, 19 May 2021 17:40:05 +0200 (CEST)

Received: from xxxxx.connected.by.freedominter.net ... by ..captain... esmtpsa
X-Forwarded-For: commissaris....
tweede:
Received: from.....07 ([10.x.x.26]) by....04 with LMTP
Received: from mta.kpnmail.nl by .....102 with LMTP
Received: from ......106 by by mta.kpnmail.nl (Halon) with ESMTP Wed, 19 May 2021 17:40:23 +0200
Received: from .... by mx.kpnmail.nl (Halon) with ESMTPS Wed, 19 May 2021 17:40:20 +0200 (CEST)
for xxxx@planet.nl; Wed, 19 May 2021 17:40:21 +0200 (CEST)
Received: from xxxxx.connected.by.freedominter.net ... by ..captain... esmtpsa
X-Forwarded-For: voorzitter....