Beneden is de TV rechtstreeks op het internet aangesloten terwijl de TV boven wat ouder is en daarom via de geleverde Amino box is aangesloten.
Voorheen was er geen verschil tussen beide maar op een gegeven moment waren bepaalde zenders in het entertainment pakket op de TV beneden niet meer zichtbaar (gewoon geheel verdwenen)
Ook andere zenders zoals RTL+ zijn verdwenen uit het overzicht op de TV zonder Amino kastje.
TV al gereset en de Canal+ app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt dus niet.
Alle instellingen op de TV gecontroleerd of er niet toevallig ergens wat geblokkeerd wordt maar ook niet.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik deze zenders weer kan kijken?
Geen idee wat betreft het verschil in tv zenders, maar de app is sowieso heel anders dan wat de Amino doet want via de Amino kan je een heleboel radiozenders “kijken” (luisteren eigenlijk) en via de app kan dat niet.
Kan wel zijn maar we hebben eerst wel een hele tijd op beide tv’s dezelfde TV zenders gehad en dat is nu al een paar maanden niet meer zo.
Daarnaast kan ik via de amino geen uitzendingen terug kijken terwijl dat via de rechtstreeks aangesloten TV wel kan.
Dus ik verwacht dat er ergens gewoon een instelling of bij Freedom of bij Canal+ verkeerd staat waardoor deze verschillen zijn ontstaan en dat er “even iemand wakker moet worden” om dit weer synchroon met elkaar te laten lopen.
Ook zo vreemd; kijk ik een film op filmbox (zowel rechtstreeks als via de Amino) dan stopt deze er mee zo rond middernacht en gaat weer verder na 02.00 uur en er wordt dan een foutmelding weergegeven die nergens bekend is terwijl er geen enkele blokkade is ingesteld.