Na aanzetten 2-staps verificatie webmail heb ik geen toegang meer

Na invoeren van de code kom ik niet in de webmail terecht maar krijg ik de melding succesvol uitgelogd. De vraag is eerder gesteld maar helaas zonder antwoord gebleven : https://community.freedom.nl/t/niet-werkende-2-stapsverificatie/2352

Wie o wie kent dit probleem of nog beter, een oplossing?

Probeer 't eens vanuit een andere kant.

Maakt ter test, een geheel nieuwe mailbox (zo dat kan), login ter check met de hand, logout, clear cache, stel je 2FA in en again.
Mogelijk is er sinds die tijd een bitje rechtgezet. Werkt dat, dan kan in inzoomen op de bestaande mailbox waar dat niet werkt.
NB: Ik neem aan dat je 2FA elders, wel goed werkt.

NB: hoewel ik dat advies wat vervelend vind, kan het zijn dat Freedom/Soverin naast kieskeurig, up2date beowsers vereist en niet dol is op extenties. In mijn ervaring, gaan dingen dan in Chrome net wat beter dan Edge of FireFox. Deze laatste loopt wat meer kans om door afwijkende scriptdetails, in zwarte gaten te stuiteren.

Bedankt Larry!
Vlak nou jouw reactie kreeg ik ook van Freedom zelf reply en hebben ze het voor me kunnen resetten, het probleem is dus opgelost.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.