Niet werkende filters

Ik probeer om vanuit mijn eigen freedom-domein emailadres een filter in te stellen. Ik heb eerst doorsturen geprobeerd naar mijn gmail-adres. Maar daar kwam helemaal niets binnen en ik heb zelfs de indruk dat ik tussen activeren en deactiveren van het filter (12 uur) ook in mijn webmail niets heb ontvangen (ik krijg iedere ochtend een mail van het FD en één van Follow the money). De tweede poging was om niet het bericht door te sturen maar een kopie van het bericht naar mijn gmail-adres. Maar dat lukt ook niet. Er komt dus helemaal niets binnen in mijn gmail-mailadres.
Weet iemand hier raad? Ik hou me aanbevolen, alvast dank.
Harmen

Kun je zeggen waar je dat filter hebt ingesteld?

Dat is de reden dat ik zelf wat sieve script regels heb geschreven.
Met de normale regels lukte het me ook niet.

In emailaccounts van het emailadres bij mijn domeinnaam.
Ik heb vanmiddag ook even met de helpdesk gebeld en de medewerker dacht dat er iets niet goed ingesteld staat. Ik word woensdag door een expert gebeld.

Dank voor jullie reactie.