NL ondertiteling Nederlandstalige opnames werkt niet meer

Ik was, zeer slechthorend als ik ben, zo gelukkig met de NL ondertiteling op Apple TV van Nederlands gesproken programma’s, op alle manieren.

Maar het werkt niet meer. Live TV nog wel, ook begin gemist en zelfs terugkijken nog, maar opnames dus niet.

Hetzelfde blijkt in de iPhone app het geval.

Zucht. Waarom moet Canal+ toch altijd dingen stukmaken als ze iets toevoegen of repareren?

1 like

Je kan dit best aan de helpdesk melden zodat er een ticket wordt aangemeld waarmee ze aan de slag gaan. Dan gaat de melding naar Canal+.
Ik geloof niet dat Canal+ zelf iemand actief het forum laat volgen.

1 like

Ik weet het. Het was ook meer een verzuchting.

Vandaag kreeg ik, na mijn melding op 30/3, van de HD het verzoek voorbeelden te geven van programma’s met uitzenddatum/tijd en terugkijkdatum/tijd.
Ok, ik had nog de opname van de jongste Flikken Maastricht staan. Bleek de NL ondertiteling het nu keurig te doen op iPhone app. En ook op Apple TV.

Ik denk dat de kaboutertjes nog wat tijd over hadden.

Kortom: het is verholpen. (Nu het verwijderen van afleveringen op Apple TV nog)

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.