Nooit als spam markeren van een bepaalde domeinnaam

Als ik in “Mijn Freedom” onder het kopje " Nooit als spam markeren" een bepaalde domeinnaam opgeef werkt mijn e-mail filter voor die domeinnaam niet meer.
Met dat filter plaats ik de van het domein ontvangen berichten in een speciale map.

Kan dit kloppen?

Ik heb mijn vraag maar doorgezet naar de helpdesk.

Ik kan hem hier al wel ook beantwoorden. Zover ik weet is dit inderdaad een uitwerking van het feit dat de ‘niet als spam markeren’ lijst op de achtergrond in het sieve filter wordt gezet en dat deze uitgevoerd wordt vóórdat er aan de andere filters begonnen wordt. Alleen komt het mailtje niet bij de andere filters uit, want nadat het mailtje vanaf het domein behandeld wordt door het ‘niet als spam markeren’ filter wordt deze niet meer door de andere filters behandeld.

Ik zal eens navraag bij Soverin doen of dit handiger op te lossen zou zijn.

3 likes

Dat is helemaal goed Bastiaan!

Mijn idee hierboven was toch niet helemaal waar. Het blijkt dat hoofdlettergebruik belangrijk is bij Sieve filters. Weer wat geleerd. :smiley:

Even kijken of we dat ergens goed en duidelijk kunnen documenteren.

3 likes

Wat bedoel je dan met hoofdlettergebruik?

Ik had in het sieve mailfilter een foutieve verwijzing gemaakt naar de map waarin ik de berichten wil plaatsen in de trent van ‘mailbox_in’ terwijl dat ‘mailbox_IN’ moest zijn.
Dan gaat het dus fout.

3 likes

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.