Ongepast politiek activisme laat klanten ageren

We verschillen duidelijk van mening ja, dat klopt. Het daar over hebben is volgens mij waar een forum als dit voor bedoeld is, toch? In dit geval ben ik het eens met het handelen van Freedom en jij niet, daar kunnen we het toch gewoon over hebben?
Ik heb in ieder geval weinig meer toe te voegen aan wat ik al gezegd heb dus ik houd het hierbij.

Of net zo weinig als hoe jij Freedom de maat neemt omdat je het zelf toevallig erg vond. Ik bedoel, zo ken ik er nog wel een paar.

Begrijp me niet verkeerd, ik snap je punt en op onderdelen heb je gewoon gelijk. Maar volgens mij neemt Freedom (zoals ook xs4all in de beginjaren) door het hameren op meer privacy en de aandacht voor (individuele) vrijheid bij uitstek een politiek standpunt in. Volgens mij heeft Keti Koti in beginsel helemaal niets met politiek te maken, net zo min als de Dodenherdenking op 4 mei.

1 like

Ook dat heb je duidelijk gemaakt, en ook daar verschillen we van inzicht. Dat maakt opmerkingen over wasbenzine en Specsavers nog steeds niet relevant. Uiteindelijk willen we volgens mij allemaal het beste voor Freedom (en daarmee indirect ook voor onszelf als klant), wat “het beste” is daar verschillen we in.

Ik zie dat het topic op de “afschietlijst” staat en ik wil verzoeken om verdere bijdrages niet te verbieden, als er één dag geen bijdrage is geweest.

Dit is niet iets dat binnen een dag geregeld is. Om te voorkomen dat er straks steeds nieuwe topics geopend dienen te worden lijkt mij onwenselijk.
Het is dan onoverzichtelijk geheel en een lezer moet van topic naar topic springen het verloop van de discussie te kunnen inzien.

Ik heb persoonlijk niks met verbieden. Gezonde volwassen discussie is prima en die mag zeker kritisch zijn - ook als het over Freedom gaat. Graag zelfs.

Voor de goede orde, ik ben moderator maar geen Freedom medewerker.

Als je twijfelt over gedragsregels: Gedragsregels Freedom Communityserver | Freedom

4 likes

Het activisme van Freedom vind ik passend en ik sta er geheel achter. Dit is de hoofdreden dat ik blijf als klant.

1 like