Op 4 maart extra settopbox aangevraagd

We zijn best tevreden over hoe CanalDigitaal tegenwoordig functioneert, dus heb ik op 4 maart via mail aan de helpdesk een extra STB aangevraagd. Dit als voorbereiding op het stopzetten van ons abonnement op Ziggo (tv + internet). Het bericht is ontvangen en bevestigd door Freedom, maar verder nog geen reactie gehad.

Ik weet dat de helpdesk het druk heeft, maar kan ik verwachten dat mijn verzoek op korte termijn in behandeling genomen wordt of doe ik er verstandig aan om er even achter aan te bellen?

Mijn laatste berichten aan de helpdesk hebben zelfs geen bevestiging meer veroorzaakt.
Als je belt en het is druk, bellen ze terug.

Ik had in eerste instantie gebeld om de STB aan te vragen, maar daar gaven ze aan dat je dit via email moet doen. Maar wellicht bel ik vandaag nog wel even om na te vragen wat de status is van het ticket.

Heb zojuist even gebeld. Door een technisch issue was het ticket ondergesneeuwd geraakt en niet opgepakt. De aanvraag is gelijk opgepakt en de stb komt op zeer korte termijn.

2 likes

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.