Opgenomen film stopt spontaan

Hier in Geldermalsen hetzelfde probleem. Mbt TV is het werkelijk niet fijn en daarbij druk ik mij voorzichtig uit. Freedom vertel svp wat de plannen zijn met TV want dit gaat zo niet langer. Ik overweeg zwaar om parallel maar een ander tv abo erbij te nemen als dat kan.

Het blijft me verbazen dat ik echt nagenoeg geen problemen tegenkom (regio haaglanden)
Lijkt steeds moeilijker worden om de vinger op de zere plek te krijgen voor CD.

Kan het niet gekomen zijn door de laatste software update op het amino kastje? Daarvoor speelde deze problemen niet. Sterker nog, toen was ik redelijk gelukkig :wink:

@Anton Om in oplossingen te denken: is het een idee dat er een email adres komt waar men ook in de avond naar kijkt en dat we daar het probleem melden als het zich voordoet? Men kan dan direkt e.e.a. nakijken.
Verder kan ik logging verzamelen op het moment dat het gebeurt. Zelf denk ik aan Fritzbox DSL info (bandbreedte, errors, etc), Fritzbox resource gebruik (cpu, mem, etc), speedtest, test op tweede amino kastje, test op de app, welk kanaal/opname wordt gekeken, hoever in de opname zit je.
Is dat een idee? Wil men nog andere logging?

Weet niet of dat wat bied, heb het in ieder geval even doorgezet naar de helpdesk