Opname afspelen stopt halverwege op Amino maar kan wel verder in de app

Het blijft aanmodderen…
Twee dagen geleden toch nog maar eens de Amino aangezet. Problemen met VRT lijken grotendeels verholpen.
We hebben nu “Droomhuis op het platteland” op SBS6 opgenomen. De opname speelt een tijdje af, maar wanneer we bijna halverwege zijn stopt het plots en we kunnen ook niet verder.
Dan maar even in de browser geprobeerd, en de opname gaat daar wel gewoon verder. Ook met de chromecast gaat de opname gewoon verder.
Dus de Amino staat alweer uit in afwachting van een update die het afspelen van opnames gaat oplossen…
Hebben anderen hier ook last van of dit alleen toevallig met mijn Amino?

Door de problemen probeer ik CD zo minimalistisch mogelijk te gebruiken.
Het niet meer gebruiken van de opname mogelijkheid, hoort daarbij.
Van de helpdesk heb ik vernomen, dat er updates van CD en van Amino zijn.
Dan zijn er ook nog veranderingen in het platform, die het aan stuurt.
Vraag me ook af, hoe het onder de motorkap werkt?

Ik weet b.v. van youtube, dat ze een bestand in meerdere resoluties opslaan.
Een nieuwe film is dan na een tijdje op een steeds hogere resolutie zichtbaar.
Het zou zo maar kunnen, dat kijken op het kastje een andere bron dan op de browser heeft.
Met deze gegevens, kan ik me voorstellen dat de kans groter is dat de fout niet in het Amino kastje zit.

Als ik heen en weer ga spoelen, gaat er heel veel mis in de Amino hier.
Ik heb al een nieuw kastje gekregen, om hardware fouten uit te sluiten.
Zodra de netspanning op het kastje staat, niet spoelen.
Doe je het toch per vergissing, even de spanning er af.
Gewoon uitzending gemist door laten lopen, gaat zonder storing.
Opname functie voor 3 maand, gebruik ik niet meer. Kan daar niets over zeggen.

Ik begrijp dat “niet spoelen” misschien kan helpen, en alleen “uitzending gemist door laten lopen” ook. Maar zo wil ik geen TV kijken. Als dat het enige is dat op den duur nog mogelijk is dan hoeven we geen enkel TV abonnement meer (dus ook niet via een andere provider).
CD moet gewoon het aanbod dat ze hebben ook echt laten werken. Ik betaal voor alle functionaliteit, dus verwacht ik ook dat die allemaal geleverd wordt. Zoniet moeten ze een korting aanbieden voor de gemiste functionaliteit.
Ik heb begrepen dat dit ook in het belang van Freedom is omdat zolang het streamen via Amino niet goed werkt en mensen de browser, app of iets als Apple TV of Chromecast gebruiken de multicast niet wordt gebruikt waardoor er meer data door de infrastructuur gaat en ze meer aan de eigenaren van de infrastructuur moeten betalen…

Ik begrijp ook dat dit zeer onwenselijk is.
Maar voor mijn inwendige rust is het beter om het zo te doen, tot er een fix is.
Er is een update geweest, die het uiterlijk wat moderner gemaakt heeft.
Sindsdien valt me dit op.