Opname wissen, alleen nog keuze uit wis alle (serie) opnames

Ik kan dus geen individuele opname van een serie meer wissen. Moet dus elke opname bewaren totdat ik alles heb bekeken.

2 likes

Het is mogelijk om een aparte opname los te verwijderen. Via de App, website en TV-ontvanger zijn er dezelfde stappen.

Mijn Lijst > Opnames > Kies de opname > scroll naar beneden > Prullenbakje achter de episode verwijderd de opname.

Sorry maar dat is vanuit usability een enorm domme route. Bovendien krijg ik bij het verwijderen van een enkele aflevering nu standaard ā€˜errorā€™.

De app van CD geeft me echt heimwee naar Xs4allā€¦

3 likes

Het is niet de mooiste oplossing inderdaad. Maar wel een manier om het gedaan te krijgen, mits er geen error komt.

Voor mij lijkt het via de web interface eigenlijk altijd wel goed te gaan.

Ik zou niet direct ALLEN verwijderen als 1e optie willen, maar als 2e optie zou ik dit een betere oplossing vinden.
Zeker als je even niet alert bent, dan verwijder je namelijk alles.

Bij de opname individueel verwijderen krijg ik idd ook error maar desondanks wordt de opname alsnog verwijderd.

3 likes

Zie nu pas dat dat originele melding is. Lol.

Ik dat nergens vinden. Er was een optie en die hebben ze gewoon verwijderd. Canal wordt met de week slechter.

Er kan nog wel wat verbeterd worden maar ik ervaar dat het beter wordt en niet slechter.
Ik heb deze week voor het eerst bij het maandelijkse provideronderzoek van de Consumenten bond ā€œgeen problemen ervarenā€ ingevuldā€¦

1 like

Dit gedoe is bij mij pas sinds kort begonnen - niet vanaf februariā€¦ raar?
Maar WAAROM, WAAROM, WAAROM hebben ze dit gedaan? :confused:

Via de tv-ontvanger werkt het dus niet - verwijder alleen alles of niets.
De opmerking ā€˜verder kijkenā€™ verdwijnt na Ć©Ć©n dag, je moet dus een aparte administratie bijhouden over wat je wel/niet/tot hoever hebt gezien!! of is er een truuk die ik mis?
Nu ga ik na elke tv-sessie naar de laptop om de bekeken afleveringen te verwijderenā€¦ in de hoop dat deze mogelijkheid niet Ć³Ć³k binnenkort verdwijnt.
Kan het nog onhandiger?

Ik heb bij xs4all de serie opname functie ook nooit gebruikt.
Omdat er daar toen ook gedoe mee was.

Klopt, soms werd niets opgenomen, soms maar de halve serie, en soms werd die zelfs meerdere keren opgenomen.

1 like

Sinds een week of twee geleden kan idd alleen nog de serie als geheel verwijderd worden en niet meer losse afleveringen ook niet via de omweg van het lijstje bekijken etc. (het prullenbakje was niet zichtbaar), er was wel een soort verborgen knop, maar die geeft ook de vraag of de gehele serie verwijderd moet worden.
Is naast deze wijziging van het verdwijnen van selectief verwijderen ook het maximaal aantal opnamen verhoogd naar een 1000 uur oid?

Om te zien of we al een opname van een serie hebben gezien, kun je kijken of de rode streep al bijna bij het einde staat. Zo doen wij het tot voor kort.

Was mij ook al opgevallen. Maar pas sinds vorige week.
TV wordt steeds slechter in plaats van beter!

Dit is bekend bij Canal Digitaal. Op dit moment zijn individuele opnames bij een serie opname niet te verwijderen via de Amino. Gaat opgelost worden in een nieuwe portal versie. Daar hebben we nog geen definitieve datum voor, maar komt er aan.

Voor nu is de work-around om de individuele opnames via de browser of app te verwijderen. Dat zou nog steeds moeten werken.

1 like

Het werkt nu wel, alleen krijg ik dan wel regelmatig fuitmeldingdat het misging.

1 like