Opnames kijken werkt niet

Hier ook al ruim 2 weken problemen, opnames worden niet meer geladen, soms kijken met bevriezingen of een opname die ineens stopt. Daarnaast loopt het vaak geheel vast zodat eerst het kastje moet worden uitgezet.
Heel irritant.
Op de storing pagina kan ik niets hierover vinden.

is al een ouder probleem en ligt an Canal plus. heb zelf meerdere keren gemeld en krijg elke keer het zelfde antwoord. Freedom heeft zoals ik Canal plus bij Freedom ervaar denk ik geen grip op Canal Plus

Nee klopt, maar in plaats van alleen te ergeren toch maar weer melden zodat Freedom hopelijk blijft aankaarten dat het tv gebeuren absoluut niet naar behoren werkt.

Hier is een simpele oplossing voor, stem met je voetjes.
Ik heb CanalDigitaal recent opgezegd, performance/gebruiksvriendelijkheid is simpelweg onder de/mijn maat. Ook te weinig voortgang/verbetering in een half jaar tijd (of zelfs nog wat langer).
Druppel voor mij was het recent weghalen van de storingsmelding op het Freedom “storingen” overzicht, alsof daarmee het probleem is opgelost…
Ben overigens erg tevreden over FreedomInternet, dat dan weer wel :slight_smile:
Ben gewoon weer streaming TV gaan kijken, is nog goedkoper ook.

Wij hebben hetzelfde problem: opnames kijken loopt regelmatig vast. Enige oplossing is om af te breken, terugkijken opnieuw op te starten (en dat kan soms pas na herstart van de Amino) en dan kun je (hopelijk) terugkomen op de plek waar het eerder vastliep. Als je dit drie keer binnen 5 minuten moet doen, geef je er vervolgens maar de brui aan. De TV-service van Freedom vind ik momenteel zwaar onvoldoende.

Late reactie maar dat komt omdat ik het tv gebeuren en een verbetering daarvan eigenlijk al heb opgegeven. Ik zal mij ook eens gaan buigen over andere tv-mogelijkheden waaronder streaming.
Op dit moment alweer dezelfde problemen pfffff moedeloos….

Ook nu weer storing bij het terugkijken van opnames. Ik heb de Amino al vervangen door een Nokia Streaming Bbox 8000 in de hoop minder problemen te hebben, maar ook dat werkt niet.

Ik heb gisteren ook wat zitten googlen maar zie ook niet direct een vervangende oplossing, BBC en Canvas wil ik sowieso kunnen ontvangen. Het XS4all tv-gebeuren was in ieder geval superieur. Wellicht kan Freedom aan een neven optie bijdragen. Een oplossing voor de Canal Digital problemen blijft in ieder geval uit. Het werkt net zo vaak niet als wel.

Ik mis de dienst van Stingray, die bij KPN in het pakket zit. werkelijk alle muzieksoorten. Maar het lijkt er op dat die bij KPN ook gaat afsterven. Een kans voor Freedom dat de ambitie heeft de beste te worden.

1 like

Misschien is de onderstaande sugestie van Jack ook een oplossing voor de in deze melding genoemde problemen?:

Twee kanalen van Stingray vind je ook in het Entertainment HD pakket van Canal Digital. Maar het complete pakket zou inderdaad zonder meer een verrijking zijn van Canal Digital!

De poort staat al open. Ik heb geen restricties ingesteld. Ik heb ook nog nooit haperingen geconstateerd. Mijn ervaring is wanneer je aan een systeem gaat klooien je de problemen zelf veroorzaakt. Wanneer er toch een probleem ontstaat is het pas tijd om er iets aan te doen. Ik heb begrepen dat er veel problemen waren met Canal Digital maar dat die zijn opgelost. Maar ik blijf Canal Digital een lamlendige aangelegenheid vinden. Chaotisch, een slechte interface, documentatie op het niveau van zoek-het-maar-zelf-uit, met als effect klagende huisvrouwen die 'slimme oplossingen haten ómdat ze willlen dat dingen werken en niet op rocket-science zitten te wachten.

Ik kan al een paar dagen geen opnames meer kijken, beeld blijft hangen. Canal Plus was een slechte keuze.

Zou je de stappen uit onderstaand topic eens willen proberen om te zien of dat verbetering geeft?

In mijn geval doet dat niets. Als ik opname wil kijken krijg altijd hetzelfde bevroren beeld. Zeker geen netwerkprobleem, en ik kan me ook niet voorstellen dat het aan de Amino ligt. Eerder de storage.

Als de tablet hebt met daarop CD APP kun je dan daar wel de opname terug kijken?