Overstap naar een andere techniek

Een week of twee gelden heeft Glaspoort (eindelijk) de aansluiting in de opgeleverd. En deze is nu ook beschikbaar volgens de postcode check bij Freedom. Inmiddels via een “verhuizing” een overstap naar een andere techniek aangevraagd. Hierbij heb ik ook aangegeven dat we een monteur willen laten komen. Vrij vlot na het afronden van de aanvraag via het webformulier ontving ik een SMS van FREEDOM INT dat er een monteur langs komt om de aansluiting klaar te maken voor gebruik. Via de link in deze SMS heb ik de afspraak gemaakt. Deze heb ik echter op zelfde datum gezet als in het aanvraag formulier van Freedom. Is het nu de bedoeling dat er eerst een “KPN” monteur langs komt om de ONT te plaatsen en dat daarna een andere monteur (van of namens Freedom) komt om het modem aan te sluiten en deze basis configuratie te doen?
In dat geval is het wellicht niet zo handig om dat op de zelfde datum te plannen.

Oh, ik heb hem toch gevonden op de helpdeskpagina.

KPN - Glasvezel (XGSPON)

Specifiek voor KPN XGSPON-verbindingen

• Nog geen KPN ONT op locatie - Je krijgt van Freedom een e-mail met een geplande opleverdatum. Voor deze datum neemt KPN contact met je op voor het maken van een afspraak voor het plaatsen en registreren van de ONT. De datum van deze afspraak zal de nieuwe opleverdatum zijn. Deze nieuwe opleverdatum wordt ook gecommuniceerd naar HetGlasvezelTeam voor het maken van de afspraak voor het installeren van de Freedom-hardware.

je hebt de informatie op
Ik heb besteld, wat gaat er nu gebeuren? | Freedom Helpdesk
gevonden onder “Wat gaat er nu gebeuren”
Als je nu jouw item markeert als “opgelost” (vierkantje onderaan)

dan kunnen toekomstige community-leden jouw oplossing makkelijker vinden.

1 like

Dank, inmiddels gedaan.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.