Maar controleer het altijd wel even voor de zekerheid (wanneer je het modem fysiek in handen hebt).
Let er wel op dat bij GPON verbindingen het modem aangemeld moet worden bij Freedom. Hiervoor gebruiken we het modem-id. Deze kan je een paar dagen voor de geplande opleverdatum aan ons doorgeven. Mogelijk kunnen we deze dan al registreren. Mocht dat niet lukken zullen we dat na oplevering van de verbinding kunnen doen.
Bedankt voor jullie hulp en antwoorden, ik zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt in de omschrijving, ik heb niet de 5690, maar de 5690 Pro aangeschaft
Op de pagina van het modem staan meerdere opties voor het aanschaffen van kabels:
Je hebt in principe ook geen TY-01, TK-01 patchcover of AT-01 slede nodig.
Een enkele patchkabel van SC/APC (groen) naar LC/APC (groen) zou dan al voldoende moeten zijn.
Wel even goed opletten om de juiste SFP dan te gebruiken.
Morgen wordt volgens de planning mijn verbinding opgeleverd, maar ik wil graag de Fritzbox 5690 Pro het modem-id laten registreren. Ik heb gisteren via het contact formulier een bericht achter gelaten, maar heb nog niets vernomen. Kan ik dan beter even bellen morgen, of wat is de beste manier?
Het nieuwe modem hangt al klaar om aangesloten te worden. Zal vanavond de stroom van de oude apparatuur afhalen zoals word geadviseerd in de mail van Freedom.
Kwam er vandaag achter dat deze kabel al in de doos van de Fritzbox zat inbegrepen, was niet nodig om er eentje te bestellen. Maar in ieder geval een kabel extra voor het geval dat
Ik heb vanmorgen gebeld om het modem-id door te geven, er word aan de aansluiting gewerkt is mij verteld, vooralsnog geen verbinding momenteel. Ook in mijn account zie ik nog staan dat het vandaag wordt opgeleverd. Even geduld hebben nog denk ik