Overzicht van gebruikte mailboxen (en adressen) mogelijk?

Hoi,
Ik heb enkele domeinen voor familieleden, en liet dan via die domeinen de mail doorsturen naar de mailboxen van hun eigen providers.
Maar bij sommige providers had ik altijd problemen dus dan ‘gaf’ ik ze een van mijn freedom mailboxen en liet hen die gebruiken… Nu een extra mailpakket van (ik meen) 5 extra mailboxen verder ben ik t overzicht kwijt van wie ik welke box heb gegeven…
Is er een plek van ‘mijn mailboxen’? Dus over de verschillende (2) domeinen heen?

Groet,
Richard

Als je in je account aanlogt op mijn.freedom.nl
kun je een domein kiezen dat je hebt, en daar staan de mail accounts die erbij horen.

Dankjewel voor je antwoord!

Ah dank, yep, gevonden. Ik moet alleen alle domeinen aanklikken en dan naar de mailadressen gaan (waarvan er dan sommige weer geen postbus hebben maar alleen doorstuur/groepen)…

Ik denk dat ik hoopte op een overzichtje ergens:

• je hebt x mailadressen totaal (ik denk(!) dat ik er 5 + 5 heb?)
  • je hebt de volgende mailadressen in gebruik: (over alle domeinen heen)

Zoiezo vind ik de facturatie/transparantie/overzicht van mijn Freedom diensten wat onhelder als t gaat om facturen/domeinen/services… ik krijg alleen maar facturen met als omschrijving:

• Domeinnaam domeinregistratie overig (vele keren)
  • 5 Extra Mailboxen (1x)
  • internetverbinding

maar over welk domein welke factuur gaat zou ik zelf moeten opzoeken op basis van de hopelijk unieke verloopdag :frowning: